کد خبر : 1769101 | 29 تیر 1400 ساعت 17:02 | 25.5K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش آاس؛

تهدید وینیسیوس؛ کارلتو باج نمی دهد

کارلو آنچلوتی اجازه فروش وینیسیوس را نداد ولی ستاره برزیلی 21 ساله جایگاهی تضمین شده زیر نظر او نخواهد داشت.

تهدید وینیسیوس؛ کارلتو باج نمی دهد

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که نشریه میرر ادعا کرد  رئال مادرید در مذاکرات برای رافا واران، نام وینیسیوس ستاره برزیلی 21 ساله خود را نیز مطرح کرده و او را به شیاطین سرخ پیشنهاد داده است.

رئال به دنبال جذب کیلیان امباپه است و برای این مهم نیاز به پول دارد. از سوی دیگر بازگشت گرت بیل به دلیل اینکه او اکنون بازیکن خارج از اتحادیه اروپا محسوب می شود، باعث خواهد شد تا یکی از برزیلی های رئال از فهرست تیم خارج شود.

 

 

1588252

 

 

دیروز این شایعه تکذیب شد و رسانه های اسپانیایی اعلام کردند که کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مانع فروش وینیسیوس شده و او فصل بعد نیز ماندنی است ولی وینی برای رسیدن به جایگاه ثابت زیر نظر کارلتو، کار ساده ای پیش رو ندارد.

او که از سال 2018 برای رئال بازی می کند، فصل قبل زیر نظر زیدان 2722 در میدان بود و بیشتر از همیشه توانست بازی کند اما عملکرد او در 118 بازی برای رئال به عنوان یک نیروی تهاجمی ناامیدکننده بوده و تنها موفق به زدن 14 گل شده است. درخشش او در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر لیورپول که در برتری 3-1 کهکشانی ها زننده دو گل بود، امیدواری ها نسبت به او را بالا برد ولی وینی در ادامه فصل دیگر نتوانست سایه ای از وینیسیوس بازی با لیورپول باشد.

 

 

1595303

 

 

 بازگشت گرت بیل به رئال و رسیدن ادن هازارد به فرم خوب خود، در کنار حضور رودریگو گوئس، لوکاس واسکز و مارکو آسنسیو، رقابت در خط حمله رئال را بیش از پیش افزایش خواهد داد و در چنین شرایطی وینیسیوس جایگاه ثابتش در رئال را در خطر می بیند. 

کارلتو با ممانعت از جدایی وینی نشان داد که روی او حساب می کند ولی باید دید ستاره برزیلی چگونه پاسخ اعتماد مربی ایتالیایی را خواهد داد.

دیدگاه‌ها