کد خبر : 1769156 | 29 تیر 1400 ساعت 19:05 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

زمان بازگشت زلاتان به ترکیب میلان مشخص شد

زلاتان احتمالا مشکلی برای قرار گرفتن در ترکیب میلان در اولین بازی فصل این تیم در لیگ ایتالیا ندارد.

زمان بازگشت زلاتان به ترکیب میلان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان در ماه می و در دیدار این تیم مقابل یوونتوس مصدوم شده و در نهایت بازی های باقیمانده روسونری و البته رقابت های یورو 2020 را از دست داد. گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد زلاتان به روند ریکاوری خود در کمپ تمرینی باشگاه ادامه داده و قصد دارد برای اولین بازی میلان در فصل پیش رو برابر سامپدوریا آماده باشد.

 

زلاتان 40 ساله برنامه ریکاوری را بدون مشکل دنبال کرده و تلاش می کند تا برای اولین بازی رسمی فصل میلان در روز دوشنبه 23 آگوست آماده شود. زلاتان حدودا 10 روز دیگر دویدن را آغاز کرده و در ابتدای ماه آگوست به تمرینات گروهی میلان اضافه می شود. بنابراین او آماده است تا در اولین بازی فصل مقابل سمپدوریا در ترکیب قرار گیرد.

 

1598119

 

اما اگر ایبرا برای آن مسابقه آماده نباشد، اولیویه ژیرو برای اولین بار سری آ در ترکیب اصلی قرار می گیرد. این مهاجم باتجربه و فرانسوی اخیرا با انتقال دو میلیون یورویی از چلسی راهی میلان شد.

 

روسونری به ترتیب در 31 ژوئن و هشت آگوست در دیدارهایی دوستانه به مصاف نیس و رئال مادرید می رود و زلاتان قطعا در این دو دیدار غایب خواهد بود. برخی تصور می کردند مصدومیت جدید باعث خداحافظی زلاتان از میادین خواهد شد، اما او قصد دارد حداقل برای یک فصل دیگر با لباس میلان در میادین حاضر شود.

دیدگاه‌ها