کد خبر : 1769163 | 29 تیر 1400 ساعت 19:32 | 20.2K بازدید | 2 دیدگاه

شوکه‌کننده؛ مدیر اجرایی میلان به سرطان مبتلا شد

با تایید باشگاه میلان، ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی این باشگاه به سرطان حنجره مبتلا شده است.

شوکه‌کننده؛ مدیر اجرایی میلان به سرطان مبتلا شد

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش میلان به شکل رسمی اعلام کرد که مدیر اجرایی این باشگاه یعنی ایوان گازیدیس به سرطان مبتلا شده است. دربیانیه روسونری آمده است: " آث میلان به هواداران و سهامداران خود اطلاع می دهد که مدیر عامل ما، ایوان گازیدیس، به سرطان حنجره مبتلا شده است. بر اساس یک سری آزمایشات و اسکن ها، پزشکان انتظار دارند که وی بهبودی کامل پیدا کند. ایوان با حمایت کامل باشگاه مراحل درمان خود را پشت سر خواهد گذاشت."

 

 

1441875

 

 

همچنین ایوان گازیدیس نیز بعد از منتشر شدن این خبر شوکه کننده گفت: "البته که هرگز زمان مناسبی برای تشخیص سرطان نیست اما من یک نوع سرطان قابل درمان دارم. من پزشکانی در کلاس جهانی و حمایت بسیاری از عزیزان و افراد حاضر در این باشگاه را با خود دارم و با نگاه به همه توصیه ها می‌توانم با اطمینان بگویم که بیماری سرطان من به شکل کامل و با موفقیت درمان خواهد شد.

 

اینکه بیماری سرطان من به این زودی تشخیص داده شد، اهمیت بسیار بالای معاینات متوالی را نشان می دهد؛ حتی اگر شما هیچ علامتی از این بیماری ندارید‌. من به همه توصیه می کنم که سلامتی خود را در اولویت قرار دهند و در زندگی روزمره و کار خود معاینات پزشکی را مهم بدانند. ما چه در زمین و چه در خارج از آن تیم قدرتمندی هستیم و من اطمینان دارم که طی این مدت توانایی‌های لازم برای پیش بردن کارها وجود خواهد داشت. به زودی شما را ملاقات خواهم کرد و زنده باد میلان."

دیدگاه‌ها