کد خبر : 1769409 | 30 تیر 1400 ساعت 15:50 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

فسخ قرارداد احتمالی؛

تصمیم نهایی اینتر در مورد ویدال مشخص شد

آرتورو ویدال ستاره شیلیایی اینتر یک سالپس از پیوستن به این باشگاه باید به دنبال مقصدی جدید باشد.

تصمیم نهایی اینتر در مورد ویدال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تابستان سال گذشته و پس از شکست سنگین بارسلونا از بایرن بود که نام آرتورو ویدال در فهرست خروجی باشگاه کاتالان قرار گرفت. ویدال پس از دو سال حضور در بارسا چاره ای جز جدایی نداشت و تصمیم گرفت به اینتر ملحق شود. مدت ها بود که شایعات انتقال او به این باشگاه ایتالیایی به گوش می رسید و با توجه به سابقه خوب همکاری ویدال با آنتونیو کونته مربی وقت اینتر، این انتقال نهایی شد.

 

 

1570533

 

 

ویدال هرچند به دلیل مصدومیت ها نتوانست چندان در خدمت اینتر باشد ولی در هر صورت با این تیم فاتح اسکودتو شد. با جدایی کونته از اینتر و آمدن سیمونه اینزاگی، مربی جدید تمایلی برای همکاری با ویدال ندارد و سران اینتر نیز مخالفتی با جدایی او نخواهند کرد.

 

 

1559168

 

 

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، پس از اعلام عدم نیاز اینزاگی، ویدال در فهرست فروش قرار گرفته و سران باشگاه حتی برای تسهیل جدایی او قصد فسخ قرارداد با وی را دارند. در یکی دو هفته اخیر با ژوائو ماریو نیز فسخ شده بود و قرار است با راجا ناینگولان نیز به زودی فسخ شود.

ویدال یکی از بازیکنانی است که دستمزد بالایی دریافت می کند و شرایط اقتصادی اینتر به گونه ای نیست که بتواند فصل بعد نیز آن را متقبل شود. از قرارداد ویدال یک سال دیگر باقیمانده ولی دیگر برای او جایی در اینتر نیست.

 

دیدگاه‌ها