کد خبر : 1769419 | 30 تیر 1400 ساعت 16:29 | 16K بازدید | 2 دیدگاه

سیرجان و تبریز؛ لوکیشن دوست‌داشتنی قرمزها! (عکس)

ثبت ده گل مقابل گل گهر و ماشین سازی، تفاضل گل پرسپولیس را به شکلی باورنکردنی افزایش داد.

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی‌های پرگل سپاهان مقابل مس رفسنجان و آلومینیوم اراک، موقعیت این تیم در جدول را بهتر کرده بود اما پرسپولیس نیز با دو پیروزی در نیم فصل اول و دوم، موفق شد تفاضل گلش را افزایش داده و جایگاه صدرنشینی را تصاحب کند.

پرسپولیس در نیم فصل اول و در حالی که همه تصور یک بازی سخت را در سیرجان داشتند، ۵ بار دروازه گل گهر را گشود. در روزی که یحیی تنها مهاجم نوکش یعنی مهدی عبدی را روی نیمکت نشان داده بود، عناصر میانی و دفاعی سرخپوشان موفق به گلزنی شدند تا این نتیجه به ثبت برسد.

 

شب گذشته اما این مهاجمان پرسپولیس بودند که نقش اصلی را ایفا کردند؛ دو گل از مغانلو، دو گل از عبدی و یک شوت تماشایی احمد نوراللهی، باعث شد تا دومین برد پنج گله پرسپولیس در لیگ بیستم ثبت شود. نتیجه‌ای که تفاضل این تیم را به عدد +۲۹ رساند.

 

1625594

 

این دو برد اگرچه روی کاغذ شش امتیاز به پرسپولیس هدیه دادند اما در واقع امتیاز هفتم را هم با ایجاد اختلاف در تفاضل با سپاهان به نام پرسپولیس ثبت کردند. اگر پرسپولیس خوش شانس باشد و سپاهان نتواند در دو بازی باقی مانده بردهای پرگل ثبت کند، شاگردان یحیی گل‌محمدی قهرمانی بی دردسری را تجربه خواهند کرد.

 

1625593

دیدگاه‌ها