کد خبر : 1769448 | 30 تیر 1400 ساعت 19:42 | 38.3K بازدید | 6 دیدگاه

یک فرانسوی دیگر هم از رئال مادرید جدا می شود؟

ممکن است فرلان مندی، مدافع کناری رئال مادرید در تابستان امسال این تیم را ترک کند.

یک فرانسوی دیگر هم از رئال مادرید جدا می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، شرایط رئال مادرید از نظر اقتصادی مساعد نیست و نیاز به فروش بازیکن در این باشگاه احساس می شود. نشریه اسپورت مدعی شد در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب، فلورنتینو پرز اجازه فروش فرلان مندی را صادر خواهد کرد. فرلان مندی، ملی پوش فرانسوی رئال مادرید از دستمزد خود و دریافت سالانه 4.5 میلیون یورو ناراضی است و درخواست افزایش حقوق داده است.

 

1542005

 

اما این درخواست مورد قبول فلورنتینو پرز و هئیت مدیره رئال مادرید قرار نگرفته و به همین دلیل احتمال جدایی فرلان مندی در تابستان امسال وجود دارد. فرلان مندی که در سال 2019 و از باشگاه لیون به رئال مادرید پیوست، تا سال 2025 با باشگاه اسپانیایی قرارداد دارد. مدیران رئال مادرید معتقدند با جدایی مندی مشکلی در رختکن رئال مادرید و ترکیب کارلو آنچلوتی ایجاد نمی شود.

 

با حضور کاپیتان جدید رئال مادرید یعنی مارسلو و البته بازیکن جوانی مانند میگوئل گوتیرز برای فصل جدید، به اندازه کافی بازیکن در پست دفاع چپ وجود دارد و کارلو آنچلوتی از این بابت نگران نیست. همچنین جدایی فرلان مندی می تواند از نظر مالی به سود باشگاه بوده و بخشی از مشکلات این تیم را حل کند. اخباری در مورد احتمال این بازیکن به لیگ برتر انگلیس منتشر شده است. به جز مندی، تقریبا جدایی رافائل واران، دیگر مدافع فرانسوی رئال مادرید نیز از این تیم قطعی است.

دیدگاه‌ها