کد خبر : 1769467 | 30 تیر 1400 ساعت 21:49 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

لائوتارو مارتینز:

امسال دو جام گرفتیم و فوق العاده بود

لائوتارو مارتینز، ستاره 22 ساله و آرژانتینی فصل اخیر را فوق العاده توصیف کرده است.

امسال دو جام گرفتیم و فوق العاده بود

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز که در سال جاری در لباس تیم ملی آرژانتین موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت های کوپا آمه ریکا و همچنین در ترکیب اینتر موفق به فتح سری آ شد، در حال حاضر برای گذراندن تعطیلات در سرزمین مادری خود، آرژانتین به سر می برد. چند روز قبل لائوتارو مارتینز سری به باشگاه اتلتیکو لینیرس که در آن رشد کرده بود زد و حالا پیامی در صفحه رسمی خود منتشر کرده است.

 

لائوتارو مارتینز گفت: "من همیشه از بازگشت به این باشگاه خوشحال می شوم. فصل گذشته برایم فوق العاده باورنکردنی بود. من دو عنوان کسب کردم و قهرمانی با تیم ملی آرژانتین واقعا ویژه بود، زیرا ما مدت فراوانی بود که در کسب عنوان قهرمانی ناکام مانده بودیم.

 

1619115

 

همیشه این همه حمایت و لطف با ارسال این همه پیام در شبکه های اجتماعی برای من و خانواده ام بسیار خوب و خوشحال کننده است. اینکه نه تنها، بلکه کل اعضای تیم ملی آرژانتین مورد حمایت هواداران قرار می گیریم باعث رضایت ما می شود.

 

خوشحالم که به باشگاه اتلتیکو لینیرس بازگشته، با بچه ها ملاقات کرده و گذشته خود را به یاد آوردم. من دوست دارم به این باشگاه کمک کنم تا پیشرفت کند. اینکه شاهد پیشرفت باشگاه با سرمایه گذاری های فراوان در زمینه امکانات تمرینی باشیم خوشحال کننده است. بسیاری از بچه ها برای تفریح ​​و یادگیری به اینجا می آیند و این مهمترین مسئله است."

دیدگاه‌ها