کد خبر : 1769534 | 31 تیر 1400 ساعت 12:55 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌فرای:

شباهت تاکتیک اینزاگی و کونته یک مزیت برای ماست

استفان دی فرای، مدافع هلندی اینتر، از حضور سیمونه اینزاگی در این تیم خوشحال به نظر می رسد.

شباهت تاکتیک اینزاگی و کونته یک مزیت برای ماست

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فصل گذشته با هدایت آنتونیو کونته به مقام قهرمانی رقابت‌های سری آ دست یافت و توانست به سلطه یک دهه ای یوونتوس بر فوتبال ایتالیا خاتمه دهد. با این حال روبرو شدن نراتزوری با مشکلات مالی باعث شد که کونته بعد از فتح اسکودتو با این تیم خداحافظی کند و جای خود را به سیمونه اینزاگی بدهد.

 

اینزاگی بعد از پنج سال حضور در لاتزیو به اینتر آمده است. از طرفی استفان دی فرای پیش از این با اینزاگی در لاتزیو کار کرده بود و حالا از همکاری دوباره با این سرمربی ایتالیایی خوشحال به نظر می‌رسد. مدافع هلندی در این باره گفت: "من از حضور اینزاگی در اینجا بسیار خوشحال هستم زیرا ما همکاری بسیار خوبی با یکدیگر در لاتزیو داشتیم.
او مربی باهوشی است و چیزهای زیادی برای ارائه به ما دارد. او یک فضای عالی را در تیم به ارمغان می آورد و همه آماده هستند تا برای رقابت‌های فصل پیش رو بیشترین تلاش خود را انجام دهند. "

 

 

1625728

 

 

دی فرای در رابطه با شباهت تاکتیک‌های اینزاگی و کونته که هر دو آن ها به سیستم 2-5-3 اعتقاد دارند نیز گفت: "فتح اسکودتو فوق‌العاده است و ما از رسیدن به این مهم واقعا لذت بردیم. با این حال اکنون فصل جدید آغاز می شود و ما باید وضعیت خود را تثبیت کنیم. ما نمی‌توانیم برای شروع فصل جدید صبر کنیم چرا که حالا یک تیم برنده هستیم. از طرفی من فکر می‌کنم این یک مزیت است که اینزاگی فلسفه ای مشابه با کونته دارد."

دیدگاه‌ها