کد خبر : 1769546 | 31 تیر 1400 ساعت 13:29 | 37K بازدید | 1 دیدگاه

ریکی پویگ:

انتقال دیپای به سود بارسلونا شد

ریکی پویگ، ستاره جوان بارسلونا از بازگشت دوباره به تمرینات این تیم خوشحال است.

انتقال دیپای به سود بارسلونا شد

به گزارش "ورزش سه"، دیشب بارسلونا در اولین بازی دوستانه خود برای فصل جدید و در حالیکه بسیاری از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت مقابل تیم ناستیک مغلوب شد. ریکی پویگ، هافبک جوان بارسلونا در مورد بازگشت به تمرینات و البته اضافه شدن ممفیس دیپای، ستاره هلندی به رختکن بلوگرانا صحبت کرده است.

 

ریکی پویگ، گفت: "من واقعا خوشحالم که دوباره به زمین چمن بازگشته ام. درست است که ما بازیکنان فوتبال تعطیلات طولانی نداریم، اما امسال بیش از یک ماه فرصت استراحت داشتم و حالا نیز واقعا خوشحالم که در کنار هم تیمی هایم به زمین تمرین بازگشته و به فوتبال، تفریح مورد علاقه ام پرداختم.

 

1562513

 

ما یک ماه فرصت داریم تا برای شروع لالیگا آماده شویم و در حال حاضر در حال ساخت یک تیم آماده رقابت طلب هستیم. بارسلونا بازیکنان جوانی در اختیار دارد، همه ما می خواهیم جام های زیادی را به دست آوریم و برای شروع فصل بسیار هیجان زده هستیم.

 

انتقال ممفیس دپای به بارسلونا؟ مردم چیزهای خوبی در مورد او به من گفته اند و من فکر می کنم انتقال ممفیس دیپای به سود ما خواهد بود. دیپای گلزنی در سطح اروپا و یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان است. من فکر می کنم حضور دیپای خیلی به نفع بارسلونا است و من از بازی در کنار این بازیکن و فتح عناوین قهرمانی احتمالی هیجان زده هستم."

دیدگاه‌ها