کد خبر : 1769565 | 31 تیر 1400 ساعت 14:27 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

تحقیر فرانسه در روز برتری نیوزلند مقابل کره جنوبی

فرانسه با شکست سنگین 1-4 برابر مکزیک المپیک را آغاز کرد و نیوزلند نیز با یک گل کره جنوبی را مغلوب کرد.

تحقیر فرانسه در روز برتری نیوزلند مقابل کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، در روز ابتدایی رقابت های فوتبال المپیک توکیو 2020، تیم ملی فرانسه شکست سختی را متحمل شده و با نتیجه 1-4 مقابل مکزیک شکست خورد. نیوزلند نیز در دیداری دشوار با یک گل از سد کره جنوبی گذشت.

 

تیم ملی فرانسه بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه نهم و توسط ساوانیر می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه او از پشت محوطه با اختلاف کمی به بیرون رفت. در اواسط نیمه اول و روی ارسال ساوانیر بود که فرانسه باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه سر ژیناک را دروازه بان نکزیک دفع کرد. در نهایت نیمه اول علیرغم برتری فرانسه با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

اما در دقایق ابتدایی نیمه دوم این مکزیک بود که به گل اول دست یافت. ارسال دیگو لاینز در دقیقه 47 با ضربه سر دقیق الکسیس وگا همراه شد و تیم ملی مکزیک از حریف خود پیش افتاد.

 

اما در دقیقه 54 مکزیک به گل دوم هم رسید. روی پاس کارلوس رودریگز، سباستین کوردوا در مرکز محوطه جریمه فرانسه صاحب فرصت شده و با ضربه ای دقیق دروازه این تیم را باز کرد.

 

فرانسه در صدد جبران برآمد و در دقیقه 68 یکی از گل های خورده را جبران کرد. راندال کولو در محوطه جریمه مکزیک متوقف شد تا فرانسه صاحب یک ضربه پنالتی شود و ژیناک از روی نقطه پنالتی موفق شد گل اول فرانسه را به ثمر برساند.

 

اما در دقیقه 80 و روی ارسال وگا، اوریل آنتونا با یک ضربه دقیق از مرکز محوطه جریمه تیم ملی فرانسه موفق شد به زیبایی دروازه این تیم را باز کند. اما در دقیقه 91 ادواردو آگیره از زاویه ای دشوار موفق به زدن گل چهارم هم شد تا فرانسه با نتیجه 1-4 مغلوب مکزیک شود.

 

1625767

 

نیوزلند بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 و روی ضربه الیاه از مرکز محوطه می توانست به گل اول دست یابد، اما دروازه بان کره جنوبی توپ را مهار کرد.

 

در اواسط نیمه اول کره جنوبی فرصت خوبی برای زدن گل اول خود داشت، اما ضربه سر چانگ هون از بالای دروازه حریف به بیرون رفت. در دقیقه 41 سنگربان نیوزلند به خوبی ضربه سر هوانگ یی را مهار کرد تا نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شود.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم ناندو از سمت راست محوطه کره جنوبی برای ضربه زدن اقدام کرد، اما شوت او راهی به دروازه حریف نیافت. اما در دقیقه 70 این کریس وارد بود که در مرکز محوطه کره جنوبی صاحب فرصت شده و با یک ضربه پای راست دقیق موفق به گلزنی شد.

 

دقایقی بعد تائه وووک تا آستانه زدن گل تساوی کره پیش رفت، اما ضربه سر او از دو قدمی راهی به دروازه نیوزلند نیافت تا در نهایت کره با همان یک گل مغلوب نیوزلند شود.

دیدگاه‌ها