کد خبر : 1769675 | 01 مرداد 1400 ساعت 11:15 | 46.1K بازدید | 1 دیدگاه

در مبتدی ترین مسائل مشکل داریم؛

نعمتی:روز بازی با پرسپولیس بچه ها قهر کردند

وحید نعمتی بازیکن باتجربه ماشین سازان می گوید روز بازی با پرسپولیس بعضی از بازیکنان تیمش قهر کرده و اردو را ترک کردند و سپس به هتل بازگشتند و این موضوع در نتیجه بازی از لحاظ روانی تاثیرگذار بوده است.

نعمتی:روز بازی با پرسپولیس بچه ها قهر کردند

به گزارش "ورزش سه"، وحید نعمتی بازیکن باتجربه ماشین سازان در گفتگو با خبرنگار ما راجع به باخت سنگین تیمش مقابل پرسپولیس عنوان داشت: بازی خیلی سخت و پرفشاری بود. اوایل بازی را ما خوب شروع کردیم و حتی می توانستیم به گل برسیم ولی متاسفانه روی اشتباه گل خوردیم و بعد گل دوم شیرازه تیم ما به هم ریخت و اخراجی هم دادیم. با ده نفره شدن کارمان سخت شد و پرسپولیس هم تیم خوبی است و مهاجمان خوبی هم دارد و متاسفانه نتیجه بدی گرفتیم.

 

مدافع سبزپوشان در رابطه با شایعه تبانی و شرط بندی که این روزها زیاد مطرح می شود نیز اظهار داشت: اصلا و به هیچ وجه تبانی و این صحبت ها در بازی ما مطرح نیست و اشتباهات فردی در همه بازی ها وجود دارد ولی از آن جایی که بازی های آخر فصل حساس است، با یک اشتباه همه فکرشان به این موضوع معطوف می شود. شکر خدا در تیم ما این جور مسائل اصلا وجود نداشته و ندارد.

 

نعمتی در رابطه با تاثیر اشتباهات دروازه بان و مدافعان تیمش در نتیجه رقم خورده نیز گفت: به نظر من روز بد هیچ کس نبود و ما روی گلی که خوردیم و اخراجی که دادیم تیممان به هم خورد و این نتیجه صرفا مربوط به دروازه بان یا خط دفاعی نیست.

 

وی در رابطه با ترک اردو توسط بازیکنان در روز بازی و تاثیرات آن نیز عنوان داشت: این مسائل قطعا تاثیرگذار است. ما اینجا از لحاظ خوابگاه و تغذیه و مبتدی ترین مسائل مشکل داریم. مسائل مالی را هم که کنار بگذاریم، لاقل در این مسائل نباید مشکل وجود داشته باشد. ما روز بازی قرار بود واریزی داشته باشیم و پول یک سری ها واریز نشده بود و بعضی از بچه ها قهر کردند و از هتل رفتند بیرون و سپس بازگشتند. شخص خود من ذهنم درگیر بود و صد در صد این موارد در بازی هم تاثیرگذار است.

 

مدافع سبزقباها در رابطه با بحث پاداشی که برای این تیم در نظر گفته شده بود هم گفت: یک بار سر تمرین مدیرعامل تیممان گفت که برایتان پاداش ویژه ای در نظر داریم و حتی به مبلغ آن هم اشاره نکرد. ما همین حق و حقوقمان را بتوانیم بگیریم راضی هستیم. در بازی پرسپولیس هم بدون توجه به همه این مسائل بچه ها باشرف بازی کردند ولی متاسفانه نتیجه خوبی به دست نیامد.

 

نعمتی در پایان راجع به دلایل عدم نتیجه گیری تیمش در این فصل نیز گفت: ما خیلی مشکلات زیادی داشتیم چه در بحث امکانات و چه در بحث مدیریتی. مربی و مدیرعامل زیاد عوض کردیم و واقعا تیم در حد لیگ برتر نبود و من واقعا انتظار نداشتم ماشین سازی این طور باشد. به شخصه امسال اذیت شدم و از بقیه هم که می پرسم همین حرف را می زنند. به نظرم اگر از ابتدا ثبات داشتیم و پای مربی می ایستادند تیممان نتیجه می گرفت. ما با همین بازیکنان مقابل سپاهان و فولاد خوب بازی کردیم و اگر مشکلاتی که گفتم نبود به نظرم تیم در لیگ برتر می توانست که بماند.

دیدگاه‌ها