کد خبر : 1769850 | 02 مرداد 1400 ساعت 09:42 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

جرارد: محال است روزی سرمربی اورتون بشوم

استیون جرارد، سرمربی انگلیسی رنجرز مدعی شد هرگز قصد ندارد روزی هدایت اورتون را در دست بگیرد.

جرارد: محال است روزی سرمربی اورتون بشوم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رنجرز و رئال مادرید این هفته و در دیداری دوستانه برای افزایش آمادگی خود پیش از فصل جدید به مصاف یکدیگر خواهند رفت. استیون جرارد، سرمربی جوان رنجرز به تمجید از کارلو انچلوتی، سرمربی جدید رئال مادرید پرداخته و اعتراف کرد همیشه به دنبال یادگیری از او بوده است.

 

استیون جرارد گفت: "باید اعتراف کنم رفتن کارلو آنچلوتی از اورتون برایم تعجب آور بود، اما من نمی توانم گله ای داشته باشم. کارلو آنچلوتی یکی از بزرگ ترین رقبای من در عرصه مربیگری بوده که همیشه عملکرد فوق العاده ای داشته است.

 

1583629

 

من بازی کردن در مقابل تیم های آنچلوتی را تجربه کرده ام و حضور در کنار خط در مقابل این سرمربی و یاد گرفتن از دانش مربیگری او لذت بخش است، زیرا من همیشه کار آنچلوتی را دنبال کرده ام. وقتی بازیکن بودم هم فیلم های زیادی از بازی های تیم آنچلوتی تماشا می کردم و آنچه او در دنیای فوتبال انجام داده فوق العاده بوده است.

 

حضور رافا بنتیس روی نیمکت اورتون؟ رافا در شهر لیورپول به دنیا نیامده، او بازیکن این تیم نبوده و 20 سال مقابل اورتون بازی نکرده است. بنابراین من فکر می کنم که وضعیت او خیلی با من متفاوت است، اما من هرگز سرمربی اورتون نخواهم شد. جای تعجب نیست که او خواسته با حضور در یک باشگاه بزرگ به لیگ برتر بازگشته و فرصت رقابت با همه تیم های برتر لیگ را داشته باشد."

دیدگاه‌ها