کد خبر : 1769857 | 02 مرداد 1400 ساعت 09:59 | 70.6K بازدید | 1 دیدگاه

آینده ستاره بارسلونا به رونالدو گره خورده است!

آینده کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس در شرایط آنتوان گریزمان نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

آینده ستاره بارسلونا به رونالدو گره خورده است!

به گزارش "ورزش سه"، بر خلاف هفته گذشته به نظر می رسد شرایط بازگشت آنتوان گریزمان به اتلتیکومادرید چندان مهیا نیست و برنامه معاوضه او با سائول نیگز منتفی شده است. اما مدیران باشگاه بارسلونا همچنان ترجیح می دهند این ستاره فرانسوی یا به صورت دائمی یا حداقل موقت نوکمپ را ترک کند و برنامه جدایی آنتوان گریزمان هنوز به طور کامل منتفی نشده است.

 

یکی از مشتریان بالقوه این بازیکن باتجربه را باید باشگاه یوونتوس دانست. بیانکونری و کریستیانو رونالدو هنوز در مورد آینده به توافق کامل نرسیده اند و احتمال جدایی ستاره 36 ساله و گلزن باشگاه یوونتوس همچنان وجود دارد. پاری سن ژرمن شرایط رونالدو را با دقت در نظر گرفته و در صورت عدم توافق او با یوونتوس برای سال آخر قرارداد، برای جذب این بازیکن اقدام خواهد کرد.

 

1626327

 

در صورت رخ دادن این اتفاق، یوونتوس به صورت قرضی خواهان جذب آنتوان گریزمان است. قرارداد مهاجم فرانسوی بارسلونا در تابستان سال 2023 تمام می شود و مدیران بلوگرانا ترجیح می دهند حداقل یک فصل از شر پرداخت دستمزد هنگفت این بازیکن خلاص شوند.

 

با انتقال بازیکنانی مانند ممفیس دیپای و سرخیو آگوئرو به بارسلونا، دیگز نیاز چندانی به ماندن آنتوان گریزمان در نوکمپ حس نمی شود و باشگاه اسپانیایی مشکلی با فروش دائم یا موقت این بازیکن در فصل تابستان نخواهد داشت. البته فعلا تیمی به صورت جدی برای خرید آنتوان گریزمان اقدام نکرده و تنها یوونتوس در صورت جدایی رونالدو می تواند مقصد بعدی این بازیکن لقب گیرد.

دیدگاه‌ها