کد خبر : 1769872 | 02 مرداد 1400 ساعت 10:45 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

عموی این آقا کاری کرد که از مواضعمان کوتاه نیاییم

تکرار اتهامات کادر فنی نفت MIS علیه بازیکنان

مربی تیم نفت مسجد سلیمان معتقد است که عملکرد بازیکنان این تیم علاوه بر ذوب آهن در چند بازی دیگر هم مشکوک بود.

تکرار اتهامات کادر فنی نفت MIS علیه بازیکنان 

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که محمود فکری به دلیل اتفاقات دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان اجازه حضور در تمرین را به سه بازیکن نداد. میثم تهیدست، مصطفی نائیج پور و نیما انتظاری که توسط فکری به صورت موقت از تیم کنار گذاشته شده بودند در محل خوابگاه این تیم مورد حمله چند فرد ناشناس قرار گرفتند و خواهان ترک مسجد سلیمان شدند. در حالی که این ماجرا هنوز ادامه داد و باشگاه ذوب آهن هم بیانیه ای در مورد ادعای نفتی ها منتشر کرده، سعید لطفی، مربی نفت مسجد سلیمان روی آنتن زنده شبکه سه صحبت های جالبی انجام داد که می خوانید:

 

کادر فنی تا ساعت سه در خوابگاه بازیکنان بود

شب بعد از بازی که هواداران ریختند و اعتراض کردند، کادر فنی و خود آقای فکری مجبور شد که تا ساعت سه نصف شب در خوابگاه بماند چون این ها می خواستند با بازیکنان برخورد کنند. کادر فنی آن جا حضور یافت تا چنین اتفاقی نیافتد. 

 

شک نکنید که اتفاقاتی در بازی رخ داده است

مساله ما به مصاحبه بازیکنان بر می گردد که مدیریت به آقای فکری اعتراض کرد که این ها چرا مصاحبه کرده و اند بازی شان ندهید اما آقای فکری گفت بگذارید ببینیم شرایط بازی چه می شود. شما شک نکنید که اتفاقاتی در داخل بازی رخ داده است. ما نمی گوییم که این ها با ذوب آهن بستند یا شرط بندی بوده است. شاید من بازیکن از مدیریت و کادرفنی دلخوری داشتم و می خواستم تلافی کنم. جالب اینجاست که چرا ذوب آهن آمده و بیانیه داده است؟ ما که اسمی از ذوب آهن نیاورده بود. حرف را روی زمین بیانداز و صاحبش بر می دارد. آنها سریع واکنش نشان دادند.

 

در چند بازی عملکرد بازیکنان ما مشکوک بود

در مورد بازی هم من چند فیلم می فرستم که شما پخش کنید. از چند بازی قبل مان هم می فرستم که ببینید چه گل هایی خورده ایم. در چند بازی عملکرد بازیکنان ما مشکوک بود. آقای فکری می خواهند که قضیه این سه بازیکن را هم جمع کند تا اتفاقی رخ ندهد که عموی این آقای آمد! 

 

کمیته اخلاق حتما باید ورود کند

چطور می شود که هوادار از روی تپه و از دقیقه 30 علیه بازیکنان شعار بدهد؟ بازیکنانی داشتیم که در این بازی ضعیف عمل کردند ولی چرا هوادار در مورد آنها حرفی نزد؟ چرا هواداران بعد از بازی گفتند این سه نفر؟ مگر با این سه نفر مشکل داشتند؟ کمیته اخلاق حتما باید ورود کند. این گونه مظلوم نمایی نکنیم. مثل آن آقا در زمان آقای فردوسی پور که هر کس حرف درستی می زد می گفت شما با نظام و اهل بیت مشکل داری ولی ما به خدا همه مان شیعه هستیم و نمازمان را می خوانیم و اهل ائمه هستم. سیاه نمایی نکنیم چون کل اهالی شهر گفتند که این ها باید اخراج شوند. 

 

فکری خواستار حل موضوع بود

مسئولین باشگاه خواستند که این ها سریعا از تیم جدا شوند باز آقای فکری قصد داشت موضوع را حل کند ولی مصاحبه عموی بازیکن کاری کرد که ما مجبور شویم از موضع مان کوتاه نیاییم. تیمی که می گویند از ما شناخت داشت و پرس از جلو می کرد چطور بعد از تعویض ما دیگر چنین کاری را نتوانست انجام دهد؟ یک پنالتی مشکوک ما را نگرفتند و یکی هم به تیر زدیم. اگر ذوب آهن انقدر قوی بود چرا در زمین خودش به نساجی باخت و هوادارانش معترض شدند؟

دیدگاه‌ها