کد خبر : 1769876 | 02 مرداد 1400 ساعت 11:03 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک؛

شوخی جالب کاروان آمریکا با کوین دورانت (عکس)

شوخی کاروان ایالت متحده با کوین دورانت، بسکتبالیست مشور آمریکایی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که همه ورزشکاران کاروان ایالت متحده قبل از مراسم افتتاحیه روز جمعه در راهروهای استادیوم المپیک توکیو جمع شده بودند، کوین دورانت در گوشه ای ایستاده و بی تفاوت به مراسم در حال چک کردن تلفن همراه خود بود. اما دیگر اعضای کاروان المپیک آمریکا به یکباره تصمیم گرفتد به شوخی با کوین دورانت پرداخته و تولد این بسکتبالیست مشهور را تبریک گفتند. این در حالیست که دورانت متولد 29 سپتامبر است و دو ماه دیگر تولد اوست.

 

در فیلمکی که منتشر شده تصاویر موید آن است که به یکباره 500 ورزشکار کاروان آمریکا سرود "تولدت مبارک" را در سالن خطاب به کوین دورانت خواندند. این ورزشکار مشهور که حواسش به اتفاقات داخل سالن نبوده، به یکباره با شنیدن صدای همطنان خود شوکه شده و به طرز عجیب و خنده داری به آنها نگاه می کرد. این تصاویر به شدت در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

 

تیم بسکتبال مردان آمریکا به دنبال چهارمین مدال طلای متوالی خود در المپیک است. بازی های المپیک برای آمریکا از تاریخ 25 ژوئن و دیدار مقابل فرانسه آغاز شده و آنها در ادامه در مرحله مقدماتی به مصاف ایران و جمهوری چک می روند.

 

1626363

 

1626362

 

1626364

دیدگاه‌ها