کد خبر : 1769940 | 02 مرداد 1400 ساعت 14:19 | 62.1K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت دست‌خالی عنوان‌دار المپیک در رشته تیراندازی؛

رقیب کره‌ای جواد فروغی؛ من ویران شده‌ام!

یکی از بهترین تیراندازان تاریخ المپیک در ماده 10 متر تپانچه موفق به صعود به مرحله فینال نشد.

رقیب کره‌ای جواد فروغی؛ من ویران شده‌ام!

به گزارش "ورزش سه" جین جونگ اوه ورزشکار کره‌جنوبی در رشته تیراندازی و ماده 10 متر تپانچه، یکی از جدی‌ترین رقبای جواد فروغی در راه کسب مدال طلای المپیک 2020 توکیو بود اما این ورزشکار کره‌ای در کمال ناباوری نتوانست به مرحله فینال برسد و یکی از شگفتی‌های المپیک نیز این‌گونه رقم خورد.

 

این ورزشکار 41 ساله در امتیازات هر دو شلیک خود، 95 ، 96 ، 98 ، 93 ، 97 و 97 را شلیک کرد تا مجموع 576 را بدست آورد و در تیراندازی 10 متر تپانچه نیز در جایگاه پانزدهم قرار گیرد؛ هم‌تیمی‌های جونگ اوه که در سالن نظاره‌گر عملکرد او بودند، از عملکرد این بازیکن که در المپیک 2012 لندن موفق به کسب مدال طلا و رکوردشکنی شد متعجب شدند که چگونه به جمع هشت فینالیست راه پیدا نکرده است.

 

به نقل از خبرگزاری کیودو، جین جونگ اوه ورزشکار کره‌جنوبی که از چهار المپیک گذشته چهار مدال طلا و دو نقره دارد، گفت: "چه بگویم؟ من فقط ویران شده ام؛ نمی دانم چه چیز دیگری بگویم. من باید دوباره جمع شوم و برای رویداد مختلط بعدی آماده شوم."

 

در دوره پیشین المپیک زمانی‌که جین جونگ اوه به عنوان قهرمانی ماده 50 متر تپانچه رسید، نام خود را در کتاب رکوردها ثبت کرد چرا که به عنوان اولین تیرانداز در تاریخ المپیک تبدیل شد که توانست در سه ماده تفنگ تپانچه در یک دوره المپیک به قهرمانی دست پیدا کند اما این اتفاق حالا برای این تیرانداز اهل کشور کره‌جنوبی با از دست رفتن قهرمانی در 10 متر تپانچه دور از دسترس است.

 

دیدگاه‌ها