کد خبر : 1770053 | 02 مرداد 1400 ساعت 22:26 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: باخت به QPR؟ از عملکردمان لذت بردم!

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید با وجود شکست تیمش در بازی دوستانه امروز اما از عملکرد شاگردان خود لذت برده است.

سولسشر: باخت به QPR؟ از عملکردمان لذت بردم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امروز در دومین بازی پیش فصل خود مقابل کوئینز پارک رنجرز قرار گرفت و نهایتاً با نتیجه عجیب و دور از انتظار 4-2 از حریف خود شکست خورد؛ با این حال به نظر می‌رسد که اوله گونار سولسشر از این باخت تیمش خیلی نگران نیست.

 

سولسشر بعد از شکست امروز منچستریونایتد گفت: "ما می‌توانستیم سه یا چهار گل دیگر به ثمر برسانیم. با این حال جای نگرانی وجود ندارد. شما وقتی گل می خورید هرگز خوشحال نیستید اما این یک تمرین خوب بود و برای برخی از جوانان و یادگیری آنها نیز عالی بود. این یک آزمون برای ماست تا ببینیم دقیقا در کجا قرار داریم.

 

 

1626661

 

 

در پایان بازی من از فوتبالی که بچه‌ها بازی کردند لذت بردم. ممکن بود بعد از گل هایی که دریافت کردیم خود را ببازیم اما بازی را در دست گرفتیم و موقعیت‌هایی ایجاد کردیم."

 

شایعات در رابطه با جدایی پل پوگبا: "گفتگوها بین مدیر برنامه پل و نمایندگان باشگاه ادامه دارد. تمام گفتگویی که من با پل داشته ام این است که او مشتاقانه منتظر فصل جدید است. همیشه شایعاتی در رابطه با پل و تیم هایی که علاقه مند به او هستند وجود داشته است اما همیشه او را در بهترین فرم خود دیده ایم و خودش هم می داند که ما چه احساسی نسبت به وی داریم. من از همکاری با او لذت بردم امیدوارم که ادامه داشته باشد."

 

 

1626031

دیدگاه‌ها