کد خبر : 1770056 | 02 مرداد 1400 ساعت 22:44 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

ناگلزمان: شرایط اینجا با کشورهای دیگر متفاوت است

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید شرایط نقل و انتقالات در آلمان با سایر کشورها متفاوت است.

ناگلزمان: شرایط اینجا با کشورهای دیگر متفاوت است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که چند روز پیش در اولین بازی دوستانه پیش فصل خود مقابل کلن شکست خورده بود امروز در برابر قهرمان هلند یعنی آژاکس قرار گرفت و نهایتاً با نتیجه 2-2 متوقف شد. گل های بایرن در این بازی توسط اریک ماکسیم چوپوموتینگ و تانگوی نیانزو به ثمر رسید.

 

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پایان بازی برابر آژاکس گفت: "من قبلا گفته ام که نمی خواهم درباره بازیکنان به شکل فردی صحبت کنم. دو، سه بازیکن جوان هستند که واقعاً عملکرد خوبی داشته اند. با این حال تیم کامل است و پرونده نقل و انتقالات برای ما بسته شده است."

 

 

1626665

 

 

نقل و انتقالات: "ما با کشورهای دیگر تفاوت داریم. حق پخش تلویزیونی و قانون 1+50(در آلمان قانونی وجود دارد مبنی بر اینکه بیش از پنجاه درصد سهام باشگاه متعلق به هواداران است.)
این درست است که باشگاه های دیگر پول بیشتری برای نقل و انتقالات در اختیار دارند‌. با وجود این بیماری همه‌گیر کرونا و حتی بدون آن ما قادر به پرداخت پول های هنگفت نیستیم. سعی می‌کنیم با راه‌حل‌های خلاقانه رقابت کنیم."

 

 

1626664

 

 

عملکرد جاشوا زیرکزی:" من فکر می کنم و امیدوار هستم که اگر این یک بازی رسمی بود عملکرد جدی تری از خود ارائه می‌داد. نیازی نیست در این باره با او صحبت کنم و خودش می‌داند که می توانست بهتر عمل کند."

دیدگاه‌ها