کد خبر : 1770081 | 03 مرداد 1400 ساعت 06:23 | 13.8K بازدید | 3 دیدگاه

امیدوارم روزی ورزشگاه خوبی برای انزلی ساخته شود؛

زارع: شایسته حضور در نیمه نهایی جام حذفی بودیم

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی از عملکرد شاگردانش در مقابل تیم خیبر خرم آباد ابراز رضایت کرد و نحوه بازی حریف را هم تحسین کرد.

زارع: شایسته حضور در نیمه نهایی جام حذفی بودیم

به گزارش “ورزش سه” پس از پیروزی ملوان در ضربات پنالتی مقابل خیبر خرم‌آباد و صعود به جمع چهار تیم برتر جام حذفی، مازیار زارع سرمربی ملوان در نشست خبری حاضر شد؛ او درباره دیدار با خیبر گفت: خداراشکر که توانستیم برنده این بازی باشیم، واقعا بازی سخت و نفس‌گیری بود و دو تیم بازی پایاپایی را از خود نشان دادند. خیبر تیم جانداری بود و به این تیم خسته نباشید می‌گویم، مخصوصا آقای عاشوری مربی بنده که افتخار همکاری با ایشان را در گذشته داشتم و بازیکن ایشان بودم. انشالله در ادامه اتفاقات خوبی برای خیبر رخ بدهد.

 

زارع ادامه داد: جدا از مسائلی که بیرون زمین رخ می‌دهد، ما و خیبر نشان دادیم که ارزش فوتبال بالاتر از درگیری‌هاست، اول بازی با گل به سمت‌شان رفتیم و با آن‌ها خوش و بش کردیم و آخر بازی هم آقای عاشوری به سمت ما آمدند و خسته نباشید گفتند؛ فکر می‌کنم در مجموع در کل بازی مستحق پیروزی بودیم، کما این‌که حساسیت بازی روی روند مسابقه تاثیرگذار بود و موقعیت‌های زیادی روی دو دروازه ایجاد نشد و دو تیم محتاط بازی می‌کردند.

 

سرمربی ملوان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: خیلی خوشحالم از بازیکنانم که زحمت زیادی را کشیدند، درود می‌فرستم به غیرت‌شان؛ امیدوارم ذره‌ای توانسته باشیم هواداران ملوان را در سراسر کره خاکی شادمان کرده باشیم.

 

مازیار زارع درباره تصور حضور تیمش در جمع چهار تیم برتر جام حذفی توضیح داد: نمی‌شود آینده را پیش‌بینی کرد که چه اتفاقی رخ می‌داد، این‌که بگویم 7 ماه قبل پیش‌بینی می‌کردم به جمع چهار تیم برتر جام حذفی بیایم، به هر حال حرف واقعی نمی‌تواند باشد اما 10 هفته گذشته، روند فوتبالی ملوان خیلی بهتر شده بود و این امید را می‌توانستیم داشته باشیم که هم در لیگ موقعیت خوبی کسب کنیم و هم در جام حذفی. متاسفانه در لیگ آن‌طور که باید نتوانستیم امتیاز بگیریم اما در جام حذفی خیلی خوشحالم که جزو چهار تیم شدیم، مستحق این بودیم که جزو چهار تیم باشیم.

 

وی افزود: بچه‌ها واقعا زحمت کشیدند، فکر می‌کنم امروز از آن بازی‌هایی بود که در طول 120 دقیقه فوتبال، بازیکنان‌مان با تمرکز بالا بازی کردند و یک لحظه هم بدون تمرکز نبودند و این مسئله خیلی برای من جای خوشحالی دارد؛ چیزهایی که به آن‌ها گفتیم واقعا رعایت کردند و بازیکنان کلیدی خیبر را از بازی خارج کردند و موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای هم داشتیم که می‌توانست به گل تبدیل شود.

 

زارع در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: خیلی خوشحالم، همه بچه‌ها و کادرفنی زحمت کشیدند و امیدوارم ذره‌ای هواداران از این پیروزی و صعود به جمع چهار تیم برتر جام حذفی خوشحال شده باشند؛ با یکی از دوستانم صحبت می‌کردم، فکر نمی‌کنم بازسازی تختی انزلی زمان زیادی ببرد، امیدوارم یک استادیوم در شأن ملوان و انزلی به زودی ساخته شود.

دیدگاه‌ها