کد خبر : 1770177 | 03 مرداد 1400 ساعت 14:54 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

ممفیس دیپای:

بی‌صبرانه منتظر بازی در نوکمپ پر از تماشاگرم

ستاره هلندی بارسا در اولین بازی خود برای این تیم موفق به گلزنی شد.

بی‌صبرانه منتظر بازی در نوکمپ پر از تماشاگرم

به گزارش "ورزش سه"، ممفیس دیپای درخواست مستقیم رونالد کومان بود ولی سال گذشته به دلیل درخواست 25 میلیون یورویی لیون نتوانست به بارسا ملحق شود. یک سال بعد او به عنوان بازیکن آزاد تبدیل به بازیکن جدید بلوگرانا شد.

 

 

1626692

 

 

بارسلونا که خود را برای شروع قدرتمند در رقابت های فصل پیش رو آماده می کند دیشب در یک بازی دوستانه به مصاف جیرونا رفت و نهایتاً موفق شد با نتیجه 3-1 حریف خود را شکست دهد.

 نکته قابل توجه درباره دیدار دوستانه امروز بارسلونا به اولین حضور ستاره هلندی در ترکیب این تیم بر می گشت؛ ممفیس دیپای در دقیقه 43 بازی به زمین آمد و اتفاقاً موفق شد در لحظات پایانی و از روی نقطه پنالتی گل سوم تیم رونالد کومان را به ثمر برساند تا شروع شیرینی در بارسا داشته باشد.

 

 

1626000

 

 

ستاره هلندی در پایان بازی گفت:« این اولین دقایقی بود که برای بارسا بازی کردم و بسیار هم خوشحالم. لذت بردم و بی تاب بازی های بعدی هستم.

می دانم که انتظارات از من بالاست و به سختی تلاش می کنم تا بتوانم پاسخ توقعات را بدهم. خیلی دوست دارم در نوکمپ و برابر هواداران بازی کنم و بی صبرانه منتظر آن روز هستم. آنها بدون شک به من و همه تیم، انگیزه مضاعف خواهند داد. فعلا همین دقایقی که برای بارسا بازی کردم نیز به من شور و شوق زیادی داده است.»

 

دیدگاه‌ها