کد خبر : 1770192 | 03 مرداد 1400 ساعت 16:13 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

جمشیدی: بازی سختی با فرانسه خواهیم داشت

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به دشواری بازی بعدی این تیم مقابل فرانسه، گفت: با این شرایط نمی‌توانیم تقاضای بازی دوستانه ۲۰ میلیاردی داشته باشیم.

جمشیدی: بازی سختی با فرانسه خواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه"،محمد جمشیدی در گفتگو با سایت فدراسیون بسکتبال پس از تقابل ایران و چک در المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: در نیمه دوم اعتماد به نفس ما بالاتر رفت و توانستیم بهتر بازی کنیم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم، هرچند من فکر می‌کنم می‌توانستیم بازی را ببریم.

 

وی ادامه داد: در نیمه اول توپ زیاد به دست ما نرسید تا بتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم اما در نیمه دوم این شرایط بهتر شد. فکر می‌کنم دلیل اصلی عملکرد ما در این بازی اعتماد به نفس است چون ما در بازی‌های تدارکاتی پیش از المپیک که داشتیم فقط با دو تیم ژاپن و اسپانیا بازی کردیم. اگر در سال ۱۵ بازی تدارکاتی با تیم‌های مختلف داشته باشیم بسکتبال ما این پتانسیل را دارد که بتوانیم بهتر عمل کنیم.

 

جمشیدی تصریح کرد: این مسائل ریشه‌ای هستند و حتی به اقتصاد و بودجه ورزش کشور مرتبط است. شرایط مردم خوب نیست و در این شرایط نمی‌توانیم در خصوص بازی‌های تدارکاتی صحبت کنیم چون ممکن است هر بازی تدارکاتی ۲۰ میلیارد هزینه داشته باشد. بهانه‌ای نیست اما فکر می‌کنم اگر یک مقدار باهوش‌تر بودیم می‌توانستیم بازی را ببریم.

 

بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان در خصوص دیدار بعدی ایران مقابل تیم ملی فرانسه عنوان کرد: بازی سختی مقابل فرانسه خواهیم داشت، فرانسه تیم بسیار قوی است و حدود ۶ تا بازیکنان تیم ملی این کشور در لیگ NBA بازی می‌کنند.

 

 

دیدگاه‌ها