کد خبر : 1770221 | 03 مرداد 1400 ساعت 18:13 | 21.7K بازدید | 13 دیدگاه

پرسپولیس - تراکتور؛ چه تیمی چهارتایی می‌شود؟

پرسپولیس به دنبال تحمیل چهارمین باخت متوالی به تراکتور است و تیم تبریزی در جستجوی چهارمین پیروزی در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

پرسپولیس - تراکتور؛ چه تیمی چهارتایی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، تیمهای پرسپولیس و تراکتور در حالی به مصاف هم می‌روند که این دیدار مسابقه‌ای مهم در راه تعیین تیم قهرمان و همچنین تیم چهارم لیگ برتر خواهد بود که برای کسب سهمیه آسیایی امیدوار است. اما فارغ از این، تقابل سرخپوشان تهران و تبریز همیشه جذابیت‌های دیگری را هم در خود داشته و هواداران این دو تیم به چشم دیداری حیثیتی به این مسابقه نگاه می‌کنند.

 

پرسپولیس در سه بازی اخیر مقابل تراکتور همیشه پیروز شده و حالا فرصت این را دارد تا چهارمین برد را هم رقم بزند. فصل گذشته برد با دو گل وحید امیری و علی علیپور به ثبت رسید و این فصل هم سیدجلال حسینی و عیسی آل کثیر در یادگار امام و آزادی گل های پیروزی بخش را وارد دروازه اخباری کردند.

 

این در حالی است که تی تی های شهر تبریز هم فرصت نمادسازی با عدد چهار را دارند؛ در تاریخ لیگ برتر تراکتور 3 بار در ورزشگاه آزادی به پیروزی رسیده و حالا اگر شاگردان فیروز کریمی موفق به برتری مقابل پرسپولیس شوند، چهارمین برد در ورزشگاه آزادی ثبت خواهد شد. آخرین بار در لیگ چهاردهم تراکتور پرسپولیس را در تهران شکست داد و پس از آن اغلب مسابقات دو تیم با برتری سرخپوشان پایتخت همراه بود.

 

نکته جالب این که هر دو تیم سابقه پیروزی با چهار گل مقابل حریف را دارند و حتی پرسپولیس یک بار توانست با 5 گل تراکتور را در هم بکوبد.

دیدگاه‌ها