کد خبر : 1770321 | 03 مرداد 1400 ساعت 23:50 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

گل اول را که زدیم کارمان راحت شد؛

تارتار: سه بازیکن دهه هشتادی بازی دادیم

سرمربی تیم پیکان می‌گوید که زدن گل اول باعث شد تا این تیم شرایط خوبی را پیدا کند.

تارتار: سه بازیکن دهه هشتادی بازی دادیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم پیکان در نشست خبری پس از بازی با ماشین سازی درباره این بازی گفت: خیلی خوشحال هستم که یک بار دیگر به این ورزشگاه و این شهر آمدم، خاطرات خوبی را به همراه گسترش فولاد تبریز  در این ورزشگاه داشتیم و خاطرات برایمان زنده شد. از این که توانستیم این نتیجه خوب را برابر ماشین سازی به دست آوریم، خیلی خوشحال هستیم. از نظر تفاضل گل شرایطمان در جدول خیلی خوب شد.

 

وی افزود: مشکل ما گل اول بود چون که ماشین سازی خیلی با انگیزه کار را شروع کرد و کار سخت شد اما بعد از این که گل اول را وارد دروازه حریف کردیم، کارمان ساده تر شد و توانستیم بازی را در اختیار بگیریم و گل‌های بعدی را بزنیم. به آقای اکبرپور خسته نباشید می‌گویم که در شروع کار مربیگری در لیگ برتر، شرایط سختی داشت و به او خدا قوت می‌گویم. از بازیکنان تشکر می‌کنم و مهم این بود که 10-11 بازیکن از بازیکنان آکادمی ما بازی کردند و سه بازیکن متولد دهه هشتاد بودند و این دستاورد بزرگی برای ماست که توانستیم هم جوانگرایی کنیم و هم نتیجه بگیریم. جای تشکر از آکادمی پیکان دارد و باید از دوستان خوبمان آقای رحیم پور، دکتر الله کرم از مدرسین فیفا و... تشکر کنیم که این جوانان را تحویل ما دادند و ما از آن استفاده کردیم.

 

تارتار درباره بی اهمیت شدن بازیها برای پیکان و اهمیت این موضوع در نمایش‌های جذاب آخر فصل عنوان کرد: ما می‌دانستیم چون ماشین سازی سقوط کرده شاید انگیزه لازم را نداشته باشد. به بچه ها هم گفتیم که مهم گل اول است و اگر گل اول را بزنید تیم حریف، نظم تیمی را از دست خواهد داد. خوشبختانه در نیمه اول به گل رسیدیم و کارمان در ادامه بازی راحت تر شد.

دیدگاه‌ها