کد خبر : 1770352 | 04 مرداد 1400 ساعت 00:42 | 23.3K بازدید | 3 دیدگاه

الهامی و دلخوری‌هایی که پاک شد (عکس)

فوتبالی ها خیلی زود به این نتیجه می رسند که نتیجه و جام ارزش دلخوری و ایجاد کینه را ندارد و بعد از چند صباحی و وقتی دیدار تازه می شود همه کینه ها از دل شسته می شود.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از این اتفاقات را در استادیوم شهید وطنی قائمشهر شاهد بودیم. پیش از شروع بازی نساجی در برابر استقلال محمد رشید مظاهری دروازه بان آبی ها و ساکت الهامی سرمربی تیم میزبان برخورد گرم و صمیمانه ای با هم داشتند که گویی اصلا در گذشته دلخوری بین آنها نبوده است. رشید مظاهری فصل گذشته دروازه بان تراکتور بود و در هفته های پایانی که ساکت الهامی هدایت تیم را برعهده داشت اردوی تیم را ترک کرد و اظهار نظرهای ساکت الهامی در این باره ناراحتی دروازه بان فعلی استقلال را بهمراه داشت. 

 

 

 

 

بازی نساجی در برابر استقلال بهانه ای شد که این دو گفتگوی تازه ای با هم داشته باشند و با کنار گذاشتن گلایه ها لبخندی البته از ته دل جلوی دوربین عکاسان بزنند. ساکت الهامی و فرهاد مجیدی مربی تیم میهمان هم برخورد گرمی با هم داشتند. اتفاقات این بازی هم در نوع خود جالب بود. در شرایطی که ابتدا نساجی یک بر صفر از استقلال جلو افتاد و این نتیجه تا دقایق پایانی نیمه اول هم حفظ شد به یکباره ورق برگشت و در نهایت استقلال 3-1 برنده شد تا ساکت الهامی بر خلاف اتفاقات ابتدای بازی در پایان با چهره ای مغموم استادیوم را ترک کند. البته حق با او بود. زمانی که نساجی یک بر صفر پیش افتاد در بدترین شرایط ساکت الهامی تصور می کرد بازی با نتیجه مساوی پایان یابد و تصور نمی کرد بازیکنانی چون متین کریم زاده که قبلا به بازی گرفته نمی شدند به یکباره و رودروی نساجی ستاره شوند.

 

دیدگاه‌ها