کد خبر : 1770361 | 04 مرداد 1400 ساعت 01:04 | 18.5K بازدید | 1 دیدگاه

با فغانی VAR نمی خواهیم 

اخباری: آلومینیوم هفته آخر هم همینطور بازی کند

سعید اخباری که در دومین هفته سرمربیگری‌اش در سایپا به برد ارزشمند دست یافت در مورد قضاوت فغانی و نقش خودش در این پیروزی صحبت کرد.

اخباری: آلومینیوم هفته آخر هم همینطور بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، امشب با پیروزی سایپا و شکست ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان سایپایی‌ها امیدوار به بقا شدند. سایپا که هفته قبل هم فرصت پیروزی مقابل گل گهر را داشت نشان داد بازی خوبش اتفاقی نبوده و مقابل تیم خوب آلومینیوم به برتری رسید. سعید اخباری سرمربی تیم سایپا پس از این مسابقه در نشست خبری صحبت کرد.

 

*کوچکترین نقش را داشتم
 جا دارد به بازیکنان، مدیریت و کادرفنی سایپا تبریک بگویم. من کوچکترین نقش را در این پیروزی داشتم. بازیکنان ما هفته گذشته با یک فوتبال تاکتیکی نشان دادند که مستحق سه امتیاز بازی با گل گهر هم بودند اما به خاطر اشتباه داوری و کم دقتی خودمان آن را از دست دادیم. امروز می‌خواستیم ثابت کنیم که آن بازی اتفاق نبود.

 

*امیدوارم با حریف مستقیم ما همین‌گونه بازی کنند
آلومینیوم بازی را بهتر از ما شروع کرد اما در ادامه ما بازی را در اختیار گرفتیم. به آلومینیوم و منصوریان هم تبریک می گویم. یک بازی جاندار را انجام دادند. امیدوارم هفته آینده که با حریف مستقیم ما بازی دارند، همین روند را ادامه بدهند. مقداری از نظر روحی تحت فشار بودیم. به این سه امتیاز نیاز داشتیم اما فقط تا فردا فرصت خوشحالی داریم. سعی می کنیم با توجه به فرصت کمی که تا بازی آخر داریم بازیکنان را ریکاوری و آماده کنیم تا ان‌شاءالله در هفته آخر به آنچه که استحقاق این مجموعه است برسیم. سایپا به خاطر بدشانسی و برخی مسائل در این جای جدول قرار دارد.

 

*با قضاوت فغانی VAR نمی‌خواهیم
سرمربی سایپا در مورد قضاوت فغانی در این بازی و تنشی که در پایان بازی بین او و نیمکت سایپا به وجود آمد، گفت: صحنه خاصی نبود. دست فغانی به صورت خیلی ناخواسته به چشم مدیر رسانه ما خورد. کسی نمی تواند ایرادی به فغانی بگیرد. او قضاوت فوق‌العاده‌ای داشت. اگر در همه بازی ها قضاوت‌ها به این شکل بود، جایگاه تیم‌ها متفاوت بود. وقتی فغانی قضاوت می کند احتیاجی به  VAR‌ نیست.
 به او تبریک می گویم و برایش آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. اسم ایران را یدک می‌کشد. از قضاوت بی نقص او ممنون هستم. عدالت را رعایت کرد. خیلی جاها شاید خود من هم به خاطر فشار بازی معترض بودم اما چه کسی جرات دارد برای او مشکلی به وجود بیاورد. اگر مشکلی از نیمکت ما بود من عذرخواهی می کنم.

 

*گفتم نتایج را به ما نگویید
اصلا نگاهی به بازی های دیگر نداشتیم و حتی اجازه ندادم کسی از نتایج بازی‌های دیگر ما را با خبر کند. تمرکز ما فقط روی کارخودمان است. قبلا هم از نظر داوری و هم از نظر وجهه رسانه‌ای به بازیکنان ما کم لطفی شده بود. امروز شاید استحقاق بیشتر از یک گل را داشتیم.

 

*از گلر تا نوک حمله ؛ اسم همه را می‌آورم 
مسعود پورمحمد برای اولین بار درون دروازه سایپا در این فصل ایستاد و بازی خوبی هم انجام داد. در دقایق آخر خیلی خوب مدیریت کرد. واقعا دوست دارم اسم همه بازیکنان از دفاع تا خط حمله را بیاورم. خیلی خوب دویدند. دراین فاصله کم بازی‌ها با آن بازی سنگین در سیرجان که 90 دقیقه پرس سنگین کردند. این بچه‌ها خیلی با غیرت هستند. واقعا اینطور نبوده که از آن‌ها صحبت می‌شود.

 

*به امید زنده‌ایم 
تمام هم و غم من این است که بازیکنان سایپا خودشان در بازی آخر سربلند باشند و سه امتیاز را بگیرند. بازی بسیار سختی با تراکتور داریم. سرمربی، کادرفنی، بازیکنان و مدیریت خوبی دارند اما تمرکزما روی کار خودمان است. فقط با امید زنده‌ایم. در بازی قبلی هم باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. نگاهمان به جلو و توکلمان به خدا است. با حمایت مدیرعامل و هیات مدیره تلاشمان این است که سایپا را به جایگاه واقعی برسانیم.

دیدگاه‌ها