کد خبر : 1770413 | 04 مرداد 1400 ساعت 09:50 | 14.9K بازدید | 2 دیدگاه

تمام لیگ برتر در آره‌نا نبردند(عکس)

صنعت نفت آخرین تیم لیگ برتری است که به صف تیم‌هایی اضافه شد که نتوانسته‌اند فولاد را در خانه شکست بدهند.

به گزارش ورزش سه، فولاد خوزستان شب گذشته موفق شد تا در دیدار برابر صنعت نفت آبادان با دو گل پیروز شود و به رده پنجم جدول صعود کند. بردی که البته با حواشی فراوانی همراه بود و البته فولادی ها سعی کردند با توجه به جام حذفی و شانس رسیدن به آسیا با سکوت خود آرامش تیم را حفظ کنند.


نزدیک به ۲۱ ماه از آخرین شکست خانگی فولاد در لیگ برتر فوتبال ایران می‌گذرد، آن‌ها در لیگ نوزدهم و در ۱۳آبان ماه ۱۳۹۸ مقابل پرسپولیس یک بر صفر در خانه مغلوب شدند و پس از آن دیگر فولاد آره‌نا به جهنم رقبای فولاد تبدیل شده و هیچ تیمی نتوانسته با دست پر و امتیازات کامل از این ورزشگاه خارج شود. صنعت نفت آخرین تیمی بود که به فهرست اضافه شد تا تمام تیم‌های لیگ برتری در ۲۶ بازی اخیر رنگ برد را برابر فولاد ندیده باشند. شب گذشته آخرین بازی فصل تیم فولاد در خانه انجام شد و اگر در قرعه کشی قرمزهای اهوازی به گل‌گهر سیرجان بخورند قطعا در اهواز بازی خواهند کرد و در صورت برخورد با ملوان باید قرعه تعیین کننده میزبان باشد و اگر با استقلال رو به رو شوند، ورزشگاه آزادی میزبان تیم نکونام است


فولاد نکونام با برد شب گذشته به به رکورد استقلالِ امیر قلعه‌نویی رسید؛ تیمی که حدفاصل لیگ سوم تا لیگ ششم 25 بازی خانگی متوالی را شکست نخورد. طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی در ادوار لیگ برتر در اختیار تیم فوتبال سپاهان است که در 28 مسابقه متوالی حدفاصل لیگ سیزدهم تا لیگ پانزدهم در خانه شکستی را تجربه کرد و پس از این تیم هم پرسپولیس که 26 بازی متوالی از لیگ دوازدهم تا لیگ چهاردهم در خانه شکستی را نداشت.

 

1627326

دیدگاه‌ها