کد خبر : 1770426 | 04 مرداد 1400 ساعت 10:25 | 22.9K بازدید | 1 دیدگاه

شاه علیدوست: 

آقای بیاتلو دیدی حرفت غلط بود؟

بازیکن با تجربه خیبر می گوید حواشی اجازه نداد این تیم به لیگ برتر صعود کند .

آقای بیاتلو دیدی حرفت غلط بود؟

به گزارش ورزش سه، ملوان در یک چهارم نهایی جام حذفی خیبر خرم آباد را شکست داد تا فصل لرستانی‌ها به پایان برسد.


 روزبه شاه علیدوست بازیکن باتجربه خیبر که در دیدار ملوان حضور داشت درباره حذف از این مسابقه حساس گفت: در نیم فصل دوم ملوان را شکست دادیم ولی همان موقع هم  خیلی خوب بازی کردند و از نظر فنی تیم بسیار خوبی هستند. در هر حال مبارکشان باشد. در لیگ یک هم در جدول از نظر امتیازی همسایه  بودیم. از آنجایی که بازی حساس بود  دو تیم سعی داشتند در ابتدا گل نخورند حتی در بازی دربی هم اگر دقت کرده باشید دو تیم بازی سردی را انجام دادند و در نهایت بازی ما هم به ضربات پنالتی کشیده شد 

 

او در مورد عملکرد دروازه بان حریف که به نوعی ستاره زمین بود ادامه داد: در حین بازی که موقعیت آنچنانی ایجاد نشد در ضربات پنالتی هم دو توپ گلر آن ها و یک توپ هم گلر ما گرفت. در ضربات پنالتی هم که شانس باید یک تیم را یاری کند که تیم ما را نکرد و البته پنالتی زنان ما باید بیشتر دقت می کردند.

 

بازیکن با تجربه خیبر در مورد شرایط این تیم در لیگ یک گفت: رده پانزدهم  جدول بودیم و توانستیم در نیم‌فصل دوم خیبر را از شرایط بد  دورکنیم احساس می‌کنم خیبر با برنامه‌ریزی بهتر و جذب چند بازیکن در آینده می‌تواند به صعود دست پیدا کند. اگر درگیر  حواشی نمی شدیم و از بیرون برای ما مشکلاتی درست نمی‌کردند شاید این ما بودیم که صعود می کردیم. 

 

وی در همین خصوص اضافه کرد:  منظورم از ایجاد حواشی صحبت‌های آقای بیاتلو است که اعتقاد داشت آقای وبهاروند و محمودزاده می خواستند خیبر را بالا بیاورند در حالی که به نظر من این گونه به ما بی‌احترامی کردند و زحمات ما را زیر سوال بردند و بهتر بود وحید بیاتلو کار فنی خودش را در خوشه طلایی انجام دهد.ایشان و بعضی‌ها اعتقاد داشتند که داوری به نفع ما بوده و می‌گفتند که میخواهند خیبر و بادران بالا بیاید در حالی که اصلا این طور نبود اتفاقاً در چند بازی داوران تیم ما  را وارد بحران کردند. از این دست توهمات در لیگ یک وجود دارد و نمی‌گویم همه آنها اشتباه است ولی در مورد ما صحت نداشت. نباید هر کس هر چه به ذهنش رسید را بیان کند.

 

شاه علیدوست در پایان افزود: از هواداران خیبر تشکر می‌کنم. همچنین از آقای ویسی ممنونم که در نیم فصل دوم من را به اینجا آورد. امیدوارم که برای فصل آینده دکتر عبدی، محسن عاشوی و بچه ها دست به دست دهند و خیبر خرم‌آباد را لیگ برتری کنند.د

دیدگاه‌ها