کد خبر : 1770432 | 04 مرداد 1400 ساعت 10:39 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

بردی که زیاد به دل قلعه نویی نچسبید (عکس)

قلعه نویی موفق شد با پیروزی در بازی روز گذشته برابر نفت مسجدسلیمان، امیدهای تیمش برای حضور در آسیا را زنده نگه دارد اما این برد کمی برای او تلخ بود

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر در بازی هفته ماقبل پایانی لیگ بیستم برابر نفت مسجدسلیمان یک پیروزی ارزشمند را کسب کرد تا با استفاده از لغزش تراکتور و شکست این تیم برابر پرسپولیس، بتواند به رتبه چهارم جدول رده بندی صعود کند و حالا برای کسب سهمیه، همه چیز در دستان خود آنهاست.


در دیدار روز گذشته که در مسجدسلیمان برگزار شد، گل گهری ها بازی برتری را نسبت به حریف خود انجام دادند و در مقاطعی نیز این فرصت را داشتند تا اختلاف خود را با تیم میزبان افزایش دهند اما این اتفاق رخ نداد و با گلی که مسجدسلیمانی ها توسط کریمی بهزادی وارد دروازه بشاگردی کردند، برد ارزشمند یاران قلعه نویی تا آستانه از دست رفتن نیز پیش رفت که ضربه ثانیه های پایانی عماد میرجوان به تیرک دروازه گل گهر برخورد کرد.


در این بازی، قلعه نویی مقابل شاگرد قدیمی خود محمود فکری قرار گرفت. فکری که همیشه از قلعه نویی به عنوان یکی از اساتید خود نام برده و همواره ارادتش را به او نشان داده بود، پس از اینکه در دور رفت و در زمان حضور در استقلال موفق به شکست ژنرال شده بود، در بازی روز گذشته تن به شکست داد تا شاگرد و استاد در لیگ بیستم با هم مساوی شوند.

 

1627355


قلعه نویی که در زمان حضور فکری در استقلال از او حمایت نیز کرده بود، حالا با غلبه بر شاگرد خود، او را در آستانه سقوط به دسته پایین تر قرار داده است. مسئله ای که شاید باعث شد پیروزی روز گذشته آنچنان به دل ژنرال ننشیند و به قول معروف این برد به او نچسبید چرا که یکی از بهترین شاگردان او در زمان حضور در استقلال، در وضعیت سختی قرار گرفته و در صورت عدم کسب نتیجه لازم، تیمش به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد.


به هر حال نفت مسجدسلیمان که در بازی رفت و با حضور مجتبی حسینی موفق شده بود در سیرجان از گل گهری ها یک تساوی ارزشمند بگیرد، در خانه مغلوب این تیم شد تا برای بقا در روز پایانی، نیازمند کسب امتیاز باشد و یا اینکه یکی از دو تیم سایپا یا ذوب آهن، در روز آخر موفق به کسب پیروزی نشوند.


در هفته پایانی، آلومینیوم اراک میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود، تراکتور در تبریز با سایپا دیدار می کند و ذوب آهن نیز در خانه به مصاف مس کرمان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها