کد خبر : 1770433 | 04 مرداد 1400 ساعت 10:40 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

نفت و محمود فکری؛ اخراج ها فایده‌ای نداشت

نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و نهم لیگ برتر هم ناکام بود و در خانه 3-1 نتیجه را به گل گهر واگذار کرد. نتایجی که اینروزها نفت می گیرد متفاوت با روزهای ابتدایی حضور محمود فکری در این تیم است.

نفت و محمود فکری؛ اخراج ها فایده‌ای نداشت 

به گزارش "ورزش سه"،  شروع محمود فکری در نفت مسجد سلیمان با 7 امتیاز در سه بازی همراه بود تا جایی که سپاهان مدعی قهرمانی را در استادیوم نقش جهان متوقف کرداما این روند ادامه پیدا نکرد و در ادامه اخراج 6 بازیکن هم کمکی به تیم نکرد؛ 3 بازیکن ابتدا به بهانه ادامه کم کاری در بازی با ذوب آهن از کنار گذاشته شدند و 3 بازیکن هم بعد از بازی با استقلال به بهانه اینکه نتوانستند نیمکت نشینی را تحمل کنند و از وضعیت خود ناراضی بودند اردوی تیم را ترک کردند. 

 

حالا نفت مسجد سلیمان در وضعیت حساسی بسر می برد. تصور کنید در هفته پایانی ذوب آهن و سایپا حریفان خود را شکست دهند و نفت مسجد سلیمان نتواند از سد آلومینیوم اراک عبور کند؛ آنوقت تیمی که به دسته پایین تر سقوط می کند نفت مسجد سلیمان است. حتی شاید نتیجه مساوی هم در اراک خیلی برای این تیم کارساز نباشد و شاگردان محمود فکری برای اینکه خیالشان از بابت بقاء در جدول بازی ها راحت شود باید در اراک برای برد بازی کنند. 

 

1627357

 

همان طور که اشاره شد نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و نهم بازی ها با نتیجه 3-1 در برابر گل گهر باخت. تفاوت این شکست با شکست 3-2 در برابر ذوب آهن این بود که محمود فکری شاگردانش را متهم به کم کاری نکرد؛ اختلاف بین اعضای کادر فنی و تیم هیچ دستاوردی برای تیم نفت مسجد سلیمان نداشت و بدون شک به نفت در فاصله چند روز مانده به پایان بازی ها همدلی کمک خواهد کرد. نفت همان تیمی است که در سه هفته ابتدایی 7 امتیاز از حریفان گرفت و این نشان می دهد در هفته پایانی هم می تواند یک نتیجه خوب در برابر آلومینیوم اراک بگیرد به شرط اینکه از نظر روحی و روانی شرایط ایده آلی داشته باشد و همان طور که اشاره شد اعضای تیم برای کسب یک نتیجه خوب همدل شوند. البته اخراج 6 بازیکن از اردوی تیم قابل بازگشت نیست و اجرای این ایده کمکی به تیم نکرد. محمود فکری و کادرش باید بازیکنانی که در اردوی تیم مانده اند را دریابند و به چشم بازیکنانی نگاه کنند که به تیم وفادارند و برای موفقیت تیم و خود از جان مایه می گذارند.

 

1627356

دیدگاه‌ها