کد خبر : 1770531 | 04 مرداد 1400 ساعت 16:54 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

جولان دهه هشتادی‌ها در ترکیب پیکان!

روز گذشته سه بازیکن دهه هشتادی در ترکیب پیکان مقابل ماشین سازی تبریز به میدان رفتند.

جولان دهه هشتادی‌ها در ترکیب پیکان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان تهران روز گذشته در یکی از جذاب ترین مسابقه هفته بیست ونهم موفق شد 5 بار دروازه ماشین سازی را باز کند و برد شیرینی را در تبریز جشن بگیرد. این برد در شرایطی رقم خورد که مهدی تارتار سرمربی خودروسازان بیشتر از بازی های قبل به محصولات آکادمی باشگاه اهمیت داد و 11 بازیکن جوان که در تیم های پایه پیکان رشد کرده بودند در ترکیب بزرگسالان به میدان رفتند.


نکته قابل توجه در بین این بازیکنان جوانان استفاده از 3 بازیکن دهه هشتادی بود. سامان فلاح بازیکن متولد 80 پیکان مدت ها است در خط دفاع این تیم به صورت ثابت بازی می کند اما تارتار دیروز از دو بازیکن دیگر که در دهه 80 شمسی به دنیا آمده اند هم استفاده کرد.
امیرحسین جولانی یکی از این بازیکنان بود که در گذشته نیز برای تیم بزرگسالان پیکان به زمین رفته بود و دیروز از دقیقه 80 فرصت حضور در زمین را پیدا کرد.


عرفان شهریاری اما یکی دیگر از جوانان دهه هشتادی پیکان محسوب می شود که از تیم جوانان توسط مهدی تارتار به بزرگسالان فراخوانده شده و روز گذشته مقابل ماشین سازی برای اولین بار در لیگ برتر بازی کرد.


شهریاری 18 ساله از دقیقه 57 بازی دیروز در ترکیب پیکان به میدان رفت و عملکرد خوبی نیز در خط حمله این تیم به نمایش گذاشت.
بی تردید این بازیکنان جوانان که آینده باشگاه پیکان را خواهند ساخت، می توانند روزهای بهتری را نیز به خود ببینند. سرمایه گذاری ای که پیکانی ها با مدیریت اکبر محمدی در بخش تیم های پایه انجام دادند و جسارت مهدی تارتار در استفاده از این نفرات جوانان می تواند نوید این را بدهد که پیکان بازهم بازیکنان بااستعداد دیگری را به فوتبال ایران معرفی کند.

دیدگاه‌ها