کد خبر : 1770550 | 04 مرداد 1400 ساعت 18:09 | 24.1K بازدید | 5 دیدگاه

شیری در نقش سرباز جنگنده و بی‌حاشیه یحیی (عکس)

مهدی شیری بار دیگر موفق شد در پست تخصصی خود نمایشی موفق را برابر تراکتور به سرانجام برساند و رضایت کادرفنی را به دنبال داشت.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع راست تخصصی پرسپولیس که با پشت سر گذاشتن هجمه‌ها و بازگشتی دوباره به ترکیب اصلی طی هفته‌های اخیر نمایشی قابل قبول از خود در فاز دفاعی به جا گذاشته، برابر تراکتور نیز توانست به خوبی از پس وظایفی که کادرفنی بر عهده‌اش گذاشته بود بربیاید.

 

شیری که علیرغم هجمه‌های شکل گرفته طی ماه‌های اخیر روزهای بدون حاشیه‌ای را در جمع سرخپوشان پشت سر گذاشته، با نمایشی فوتبالی ساده و بر پایه فیزیکی توانسته، در سمت راست این تیم مانع از تحقق اهداف رقبا شود و برابر تراکتور نیز این وظیفه را به خوبی به اجرا در آورد تا تیمش در نهایت به خواسته خود برای برتری در این بازی دست یابد. شیری که اکنون تنها مدافع تخصصی سرخپوشان محسوب می‌شود در تمام طول 90 دقیقه جدال با تراکتور با قدرت جنگندگی بالا و انرژی لازم عمل کرد تا اکنون برای خوان پایانی لیگ و تقابل با تیم سابق خود آماده شود.

 

شیری که از پیکان به پرسپولیس پیوسته اکنون باید برابر تیم سابق خود در تلاش دوباره برای موفقیت سرخ‌ها و دستیابی به جام قهرمانی باشد و باید دید قادر به انجام این ماموریت در جمع دیگر هم‌تیمی‌های خود خواهد بود. پرسپولیس اکنون با اختلاف دو امتیازی در صدر جدول قرار دارد و در جدال با پیکان در صورتی تساوی و عدم پیروزی سپاهان با اختلاف کمتر از 3 گل، بار دیگر به قهرمانی لیگ خواهد رسید.

 

1627565

دیدگاه‌ها