کد خبر : 1770561 | 04 مرداد 1400 ساعت 20:01 | 72K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم لیورپول رسما درخواست جدایی داد

ژردان شقیری، ستاره سوئیسی لیورپول رسما اعلام کرد قصد دارد در فصل تابستان از این باشگاه جدا شود.

مهاجم لیورپول رسما درخواست جدایی داد

به گزارش "ورزش سه"، ژردان شقیری فصل گذشته در 22 بازی لیورپول و تنها در مجموع 819 دقیقه به میدان رفت و جای چندانی در افکار یورگن کلوپ نداشت. این وینگر سوئیسی امروز رسما اعلام کرد به دنبال جدایی از لیورپول و رفتن به تیم دیگری است. از سویا، ویارئال، لاتزیو و ناپولی به عنوان مشتریان شقیری نام برده شده، اما به نظر می رسد احتمال انتقال او به لیگ ایتالیا و باشگاه لاتزیو بیشتر باشد.

 

ژردان شقیری گفت: "مسئله اصلی در این مقطع از زندگی ورزشی من این است که بتوانم به طور منظم بازی کنم، اما در سه فصل گذشته شرایط اینگونه نبوده است. به همین دلیل اخیرا به مدیران لیورپول اعلام کردم که احساس می کنم برای یک چالش جدید آماده هستم. آنها درخواست من را پذیرفته و قول دادند پیشنهاداتی که برایم می رسد را به طور جدی بررسی کنند. مدیران لیورپول مانع جدایی من در فصل تابستان نخواهند شد.

 

1582197

 

من فقط 29 سال داشته و در بهترین لیگ های اروپا بازی کرده ام و دوست دارم همچنان این روند ادامه پیدا کند. من هنوز به پایان کار و خداحافظی از فوتبال فکر نکرده ام و این آینده ای دور از ذهن من است.

 

در نهایت خواهیم دید که چه سرنوشتی برای من مقدر شده است. هیچ تماس مستقیمی با خود من از سوی دیگر تیم ها برقرار نشده و مشاوران من با این موضوع سر و کار دارند. آنها در صورت دیدن پیشنهادی از سوی یک باشگاه به من اطلاع می دهند و شما باید نام تیم بعدی من را از آنها بپرسید."

دیدگاه‌ها