کد خبر : 1770602 | 05 مرداد 1400 ساعت 00:07 | 62K بازدید | 3 دیدگاه

نشست خبری جنجالی کار دست فیروز کریمی داد

فیروز کریمی به خاطر صحبت هایش در نشست خبری دیدار با پرسپولیس محروم شد.

نشست خبری جنجالی کار دست فیروز کریمی داد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست تراکتور مقابل پرسپولیس در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فیروز کریمی در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی نه چندان زیبنده را به طعنه و طنز علیه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انجام داد.


کریمی که به نظر می رسید از ترس جریمه در نشست خبری حضور یافته بود نسبت به موضع سازمان لیگ در قبال عدم حضور سرمربیان در نشست خبری گلایه کرد و البته الفاظی را به کار برد که حالا با محکومیت کمیته انضباطی مواجه شده است.


کمیته انضباطی علاوه بر محرومیت یک جلسه ای فیروز کریمی برای او و باشگاه تراکتور ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی هم در نظر گرفته است.

 

در حکم صادر شده آمده است:

 

"درخصوص تخلف فیروز کریمی سرمربی تیم تراکتور تبریز مبنی بر عدم حضور در جلسه مطبوعاتی در بازی آلومینیوم اراک و نظر به گزارش مقام رسمی اعضای کمیته انضباطی حسب مقررات انضباطی و مقررات برگزاری مسابقات و بخشنامه های صادره وفق مواد 51 و 117 مقررات انضباطی فیروز کریمی را باتوجه به صحبت های ایشان در جلسه مطبوعاتی بعد از مسابقه با تیم پرسپولیس که در آن با کلمات و جملات غیر اخلاقی و موهن موجبات تکدر خاطر جامعه فوتبال را فراهم آورده است مستحق تخفیف و تعلیق مجازات شناخته نشده و بر این اساس به یک جلسه محرومیت قطعی و پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود . باشگاه تراکتور نیز بابت این تخلف مستند به ماده 50 مقررات انضباطی 500 میلیون ریال جریمه نقدی می گردد . این رای قابل اجرا و در مورد محرومیت قطعی و نسبت به جریمه نقدی ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است. ضمناً یادآوری می گردد وفق بند 4 ماده 31 مقررات انضباطی باشگاه تراکتور در پرداخت جریمه فیروز کریمی مسئولیت تضامنی دارد."

دیدگاه‌ها