کد خبر : 1770632 | 05 مرداد 1400 ساعت 09:50 | 70.7K بازدید | 3 دیدگاه

به منظور جذب آزمون؛ رم پیشنهاد جدید داد

پرونده جدایی سردار آزمون از تیم زنیت هنوز بسته نشده است، چرا که در فوتبال اروپا نقل و انتقالات بعد از شروع بازی های لیگ هم ادامه خواهد داشت.

به منظور جذب آزمون؛ رم پیشنهاد جدید داد

به گزارش "ورزش سه"، خبرگزاری چمپیونات روسیه در مورد آخرین وضعیت سردار آزمون می نویسد: باشگاه رم برای در اختیار گرفتن مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد جدیدی را به باشگاه زنیت ارایه داده است. این تیم علاوه بر پرداخت 18 میلیون یورو به  زنیت حاضر است یکی از این سه بازیکن را به تیم روسی انتقال دهد: رابین اولسن (دروازه‌بان)، استفان انزونزی (هافبک) و پدرو (وینگر). 

 

باشگاه زنیت پیش از این پیشنهاد 18 میلیون یورویی باشگاه رم را برای فروش سردار آزمون رد کرده بود و خواستار دریافت 20 میلیون یورو برای صدور رضایتنامه سردار آزمون شده بود. باید دید واکنش باشگاه زنیت به پیشنهاد جدید باشگاه رم چه خواهد بود. ضمن اینکه در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر توافق سردار آزمون با تیم بایرلورکوزن هم رسانه ای شده است. باشگاه آلمانی حاضر شده برای خرید سردار آزمون 20 میلیون یورو به حساب باشگاه زنیت واریز کند. البته تصمیم گیرنده نهایی در این باره باشگاه روسی است به این خاطر که یک فصل دیگر با سردار آزمون قرارداد دارد. 

 

سردار آزمون در هفته نخست لیگ برتر روسیه و در بازی با تیم خیمکی زننده یکی از گل های تیمش بود.

دیدگاه‌ها