کد خبر : 1770637 | 05 مرداد 1400 ساعت 10:03 | 20.2K بازدید | 1 دیدگاه

با همه توان بازی کنید 

درخواست ویژه نفت مسجد سلیمان از تراکتور و مس

نفت مسجد سلیمان در هفته پایانی بازی ها میهمان آلومینیوم اراک است و در صورت عدم پیروزی در این دیدار ممکن است شانس بقا در لیگ برتر را از دست بدهد.

درخواست ویژه نفت مسجد سلیمان از تراکتور و مس 

به گزارش" ورزش سه"، این در صورتی خواهد بود که سایپا در تبریز در برابر تراکتور و ذوب آهن در اصفهان مقابل مس رفسنجان پیروز شوند. در آستانه این بازی ها نعمت رضایی، سرپرست تیم نفت مسجد سلیمان امیدوار است تیم های تراکتور و مس ارایه گر فوتبال پاکی در برابر حریفان خود در هفته پایانی باشند. 

 

او در این خصوص می گوید: متاسفانه کار نفت برای بقا در لیگ برتر به هفته پایانی کشید ولی بازهم با همتی که در کادرفنی و بازیکنان تیم مان وجود دارد، مطمئن هستیم که کار را تمام خواهیم کرد و نفت در لیگ برتر می ماند. البته در این زمینه تمام مسئولان استان خوزستان و مسئولان شهر مسجدسلیمان باید در روزهای پایانی کنار تیم باشند و با روحیه بخشی به اعضای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، کمک کنند تا تنها دلخوشی مردم محروم این شهر در لیگ بماند. نفت در این روزها واقعا به حمایت همه جانبه هواداران و مسئولان نیاز مبرم دارد. امیدوارم در هفته پایانی لیگ برتر نیز همچون هفته های حساس گذشته شاهد یک فوتبال پاک از سوی حریفان رقبای مان که برای سقوط نکردن می جنگند، باشیم و مثل سابق یک فوتبال پاک و با شرافت را ارائه دهند تا برنده در زمین مشخص شود و اجازه ندهند حق تیمی ضایع شود. تیم نفت، یکی از داشته های مهم مردم مسجدسلیمان است و امیدوارم بازی های هفته پایانی، به صورتی باشد که از داشته این مردم مراقبت شود.

 

سرپرست نفت مسجد سلیمان با درخواست از تیم های تراکتور و سایپا که در هفته پایانی با همه توان به میدان بیایند به حرف هایش این چنین ادامه داد: در حال حاضر تیم های ذوب آهن و ساپیا نیز همانند نفت از گزینه های سقوط هستند و انتظار داریم، نمایندگان مردم با شرف آذربایجان و کرمان، بار دیگر روی پاک فوتبال را به جامعه فوتبال نشان دهند و مطمئنم مثل همیشه پاک بازی کرده و با تمام وجود و تا آخرین لحظه مقابل ذوب آهن و سایپا بازی می کنند. مجموعه مس رفسنجان و تراکتو، انسان های با شرفی هستند و آقای فیروز کریمی و آقای ربیعی سرمربیان این تیم ها نیز انسان هایی شریف هستند و مطمئن هستیم، بازی همیشگی خود را انجام خواهند داد و ما هیچ شک و شبهه ای بابت این موضوع نداریم. ما نیز مقابل آلومینیوم با تمام وجود بازی خواهیم کرد و باید دید در نهایت خواست خداوند چه خواهد بود.

 

نعمت رضایی در مورد آخرین وضعیت تیم نفت مسجد سلیمان هم گفت: در حال حاضر شرایط تیم خوب است اما نیاز داریم که مسئولان کنار ما باشند و با پرداخت بخش دیگری از مطالبات بازیکنان، روحیه تیم را ارتقا دهند. باید قبول کرد که نفت، تیم جوانی است و علی رغم جایگاه فعلی جدولی اش، روزهای سختی را برای رقبا رقم زده است و اگر چه در بازی های اخیر مغلوب بوده ایم اما هیچ وقت خودمان را از پیش باخته نمی دانستیم. به هرحال شرایط به صورتی رقم خورد که کار برای بقا به هفته پایانی کشیده شود اما باز هم به جوانان و دانش کادرفنی‌مان اعتقاد و باور داریم و می توانیم در لیگ برتر بمانیم. مردم خوزستان این روزها دردها و رنج های بسیاری را متحمل شده اند، امیدوارم با حمایت نفت و ماندن آن در لیگ برتر، به دلخوشی این مردم اضافه کنیم. شاید برای برخی چون خوزستان سه تیم در لیگ برتر دارد، فرقی نکند که یکی از این سهمیه ها کم شود اما یادمان باشد که تیم نفت برای مردم زجر کشیده مسجدسلیمان یک امیدواری است و نباید خدای نکرده با عدم کمک به این تیم و سقوط آن، به درد این مردم اضافه کنیم.

دیدگاه‌ها