کد خبر : 1770744 | 05 مرداد 1400 ساعت 18:28 | 40.6K بازدید | 14 دیدگاه

استقلال: شکایت از کنعانی را به دادسرای انقلاب برده ایم

باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای اعلام کرد که پیگیر شکایت از کنعانی زادگان است و اخبار مبنی بر منتفی شدن این موضوع را رد کرد.

استقلال: شکایت از کنعانی را به دادسرای انقلاب برده ایم

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش کلیپی از محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شد که در این ویدیو، او الفاظ نامناسبی را نسبت به هواداران استقلال به کار برد که باعث شد این باشگاه از او شکایت کند.


در این زمینه، جلسه ای در کمیته اخلاق برگزار شد تا به تخلفات کنعانی زادگان رسیدگی شود ولی با وجود گذشت بیش از 20 روز از این جلسه، کمیته اخلاق در این خصوص رأی خود را صادر نکرد تا شایعاتی در فضای مجازی منتشر شود مبنی بر اینکه باشگاه استقلال شکایت خود را از مدافع پرسپولیس پس گرفته است.


در همین زمینه، باشگاه استقلال بیانیه ای صادر و اعلام کرد که این شایعات صحت ندارد و حتی برگه شکایت خود از مدافع پرسپولیس را رسانه ای کرد. آزاد یونسی مدیر حقوقی باشگاه استقلال در رابطه با موضوع شکایت این باشگاه از محمد حسین کنعانی زادگان و شایعات مربوط به منتفی شدن این اتفاق، گفت: با توجه به اینکه شدت تخلف آقای کنعانی زادگان فراتر از مجازات های کمیته انضباطی فدراسیون است، ترجیح دادیم از طریق مراجع قضایی به این پرونده رسیدگی شود زیرا این اتفاق یک جرم است و به همین دلیل از طریق دادسرای عمومی و انقلاب شکایت کردیم و پرونده نیز در مسیر قانونی قرار دارد و برای رسیدگی به دادسرا ارجاع خواهد شد.


باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد و کمیته اخلاق یا دادسرای عمومی درخصوص ویدیو منتشر شده از کنعانی زادگان چه رای را صادر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها