کد خبر : 1770763 | 05 مرداد 1400 ساعت 20:07 | 16.9K بازدید | 2 دیدگاه

اعلام آمادگی ملی پوشان شمشیربازی برای کسب مدال

ملی پوشان شمشیربازی ایران در آستانه شروع مسابقات تیمی از آمادگی بالای خود برای کسب مدال خبر دادند.

اعلام آمادگی ملی پوشان شمشیربازی برای کسب مدال

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات شمشیربازی در بخش سابر انفرادی، توفیقی برای ورزش ایران در المپیک 2020 نداشت و نمایندگان پر امید ایران از کسب مدال بازماندند. آنها اما این فرصت را دارند که شانس خود را یک بار دیگر و این بار در بخش تیمی امتحان کنند.

 

مرحله یک هشتم تا نیمه نهایی سابر تیمی المپیک 2020 فردا (چهارشنبه ۶ مرداد ماه) از ساعت ۵:۳۰ صبح و مرحله رده بندی و فینال از ساعت ۱۴شروع خواهد شد. مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد رهبری 4 ورزشکار ایرانی حاضر در این مسابقه، امروز آخرین تمرین خود را در دهکده بازی ها برگزار کردند و در پایان این تمرین صحبت کوتاهی داشتند که در ادامه می خوانید:

 

مجتبی عابدینی:
خدا را شکر شرایط خوب است و بچه ها خیلی آماده هستند. امروز آخرین تمرین را انجام دادیم. از مردم عزیز می خواهم که برایمان دعا کنند تا بتوانیم فردا به حق مان برسیم.

 

علی پاکدامن:
امیدوارم که فردا بتوانیم هر چه در توان داریم بگذاریم و به چیزی که استحقاقش را داریم رسیده و دل مردم ایران را شاد کنیم. 

 

 

1627933

 

 

محمد فتوحی:
آخرین تمرین را هم پشت سر گذاشتیم. خیلی شرایط خوب است و آماده ایم که انشالله فردا یک مدال خوش رنگ برای شمشیربازی ایران کسب کنیم.

 

محمد رهبری:
بچه ها آماده هستند. خودم به شخصه در اوج آمادگی قرار دارم. می رویم که فردا بهترین نتیجه تاریخ شمشیربازی ایران را به دست بیاوریم. از مردم هم می خواهم که برای تک تک ما دعا کنند تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

امین قربانی (مربی تیم ملی شمشیربازی):
بچه‌ها آمادگی خوبی دارند و از نظر روحی هم شرایط خیلی خوبی دارند. از همه مردم ایران می خواهم که آنها را دعا کنند تا بتوانیم بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها