کد خبر : 1770786 | 05 مرداد 1400 ساعت 22:07 | 31.2K بازدید | 3 دیدگاه

حداقل حق ما از سپاهان یک امتیاز بود؛

حسینی: باید به تماشاگران عیدی بدهیم

مدافع ذوب‌آهن امیدوار است با پیروزی مقابل مس رفسنجان در لیگ برتر بمانند.

حسینی: باید به تماشاگران عیدی بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، سید عبدالله حسینی درباره دیدار اخیر ذوب‌آهن مقابل سپاهان گفت: فقط باید بگویم حیف، حیف، حیف. این هفته به‌خاطر اینکه شاید قهرمان لیگ مشخص شد، خیلی‌ها بازی ما مقابل سپاهان را دیدند و متوجه شدند که جایگاه ذوب‌آهن نباید اینجای جدول باشد. بهترین عملکرد را مقابل تیم پرمهره و خوب سپاهان داشتیم و تا لحظه آخر تلاش کردیم، اما نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد که انقدر بدشانسی می‌آوریم؛ واقعا همه مات و مبهوت مانده‌ایم.

 

او ادامه داد: سپاهان دو گل زد، اما موقعیت‌های ما خیلی خطرناک‌تر از آنها بود و به نظرم حتی روان‌تر از آنها کار کردیم ولی روی یک ضربه ایستگاهی و یک شوت غافلگیرکننده در دقایق آخر با بدشانسی کامل گل خوردیم و در روزی که می توانستیم مساوی یا حتی امتیاز را بگیریم، شکست خوردیم.

 

1571248

 

مدافع میانی باتجربه ذوب‌آهن یادآور شد: خودمان تعجب می‌کنیم که چرا با این نمایش‌های خوب نمی‌توانیم برنده شویم. مقابل سپاهان یک پنالتی هم داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد، اما ناامید نیستیم و سعی کردیم روحیه خودمان را حفظ کنیم تا برای آخرین مسابقه مقابل مس فسنجان آماده باشیم و با پیروزی در این مسابقه عیدی خوبی به تماشاگران اصفهانی بدهیم.

 

حسینی به دیدار این هفته مقابل مس رفسنجان اشاره کرد و افزود: شرایط ما طوری است که اصلاً به نام تیم مقابل نباید توجه کنیم و فرصت چنین کاری را هم نداریم؛ ما فقط و فقط باید برنده شویم و بهترین عملکرد فصل را برابر مس رفسنجان داشته باشیم؛ به هیچ نتیجه‌ای غیر از برد فکر نمی‌کنیم و می‌خواهیم سربلند و شاد این فصل را به پایان برسانیم.

دیدگاه‌ها