کد خبر : 1770790 | 05 مرداد 1400 ساعت 22:50 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

خاطره‌بازی ۴ استقلالی با الهامی(عکس)

چهار بازیکن استقلال تقابل ویژه‌ای با نساجی و سرمربی این تیم داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیدار اخیرش مقابل نساجی که موفق به کسب پیروزی شد، رشید مظاهری، محمد نادری، سعید مهری و بابک مرادی را در ترکیب ابتدایی داشت که این ۴ بازیکن در این بازی مقابل ساکت الهامی و مربی سابق خود قرار گرفتند و قبل از شروع مسابقه به سمت او رفتند.

 

 

1627984

 

 

رشید مظاهری و سعید مهری، دو بازیکن استقلال در فصل گذشته زیر نظر ساکت الهامی کار کردند و با این سرمربی حضور در رده چهارم جدول و قهرمانی در جام حذفی را به دست آوردند که البته مظاهری در فینال حذفی غایب بود و پس از آن مسابقه، دوباره دیدار صمیمانه‌ای با ساکت الهامی داشت.

 

محمد نادری، دیگر بازیکن استقلال است که سابق کار زیر نظر ساکت الهامی در همین نساجی را داشته است؛ نادری پنج سال قبل به‌عنوان بازیکن قرضی از تراکتور به تیم لیگ یکی نساجی رفت و در شرایطی که جزو نفرات اصلی این تیم قرار نمی‌گرفت، با تصمیم الهامی در سمت چپ خط دفاعی به کار گرفته شد و از همان مقطع خود را به‌عنوان یک بازیکن آینده‌دار معرفی کرد.

 

1627983

 

همچنین بابک مرادی هم که مثل مظاهری، مهری و نادری قبل از شروع دیدار با نساجی از الهامی رخصت گرفت، در نیم‌فصل اول سال گذشته تجربه کار با الهامی را در ماشین‌سازی تبریز داشت و پس از حدود یکسال دوباره با این مربی دیدار کرد.

 

 

1627981

 


عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها