کد خبر : 1770865 | 06 مرداد 1400 ساعت 12:30 | 23.7K بازدید | 2 دیدگاه

آخرین 90 دقیقه تراکتور قبل از زلزله احتمالی

تیم تراکتور در حالی به مصاف سایپا می‌رود که احتمالا پس از این بازی تی تی ها دوباره تغییراتی جدی را تجربه خواهند کرد.

آخرین 90 دقیقه تراکتور قبل از زلزله احتمالی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور پس از حضور چهار سرمربی در یک فصل، حالا به انتهای لیگ نوزدهم رسیده و بدون حضور سرمربی‌اش روی نیمکت، مقابل سایپا صف آرایی خواهد کرد و پس از این بازی احتمالا شاهد تغییراتی جدی در بدنه تیم تبریزی خواهیم بود.

 

باتوجه به حضور تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا، محمدرضا زنوزی امید زیادی دارد تا تراکتور به مراحل نهایی این مسابقات راه پیدا کند و از این رو، باید منتظر حضور پررنگ تی تی ها در فصل نقل و انتقالات بود. از طرف دیگر میزان بالای نارضایتی در بین هواداران تراکتور نسبت به مدیریت این باشگاه، راه دیگری را برای زنوزی نگذاشته است.

از طرف دیگر برداشته شدن قانون منع خرید خارجی، این فرصت را برای تراکتور فراهم می‌کند تا به سراغ بازار خارجی برود و چهار سهمیه اش را آنجا صرف کند. جایی که پیش‌تر قرمزهای آذربایجان حضوری شدید در آن داشتند و در طول دو سال 10 بازیکن را به خدمت گرفتند.


اما پیش از ورود به بازار، مدیران تراکتور ماموریت‌های جدی دیگری هم دارند: نخست تعیین تکلیف سرمربی و اعضای کادرفنی و دیگری روشن کردن وضعیت فهرست کنونی. فیروز کریمی که احتمالا آینده‌ای با تراکتور نخواهد داشت و باید دید سرمربی جدید تراکتور چه کسی خواهد بود؟ در این باره گمانه زنی های زیادی هم انجام شده و حتی شایعاتی مبنی بر انتخاب یک مربی ایرانی در این خصوص وجود دارد.

 

از فهرست نفرات موجود، شاید هادی محمدی، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، امین اسدی، حمید بوحمدان و حبیب فرعباسی آینده ای در تراکتور نداشته باشند و همچنین بازیکنانی چون میثم تیموری، مهدی تیکدری، محمد عباس زاده و... هم احتمالا با درخواست جدایی، باشگاه را در موقعیت خاصی قرار خواهند داد.

 

در این صورت، برای چندمین سال متوالی، بار دیگر با زلزله ای مهیب مواجه خواهد شد و احتمالا باید شاهد تیمی جدید برای فصل آینده باشیم؛ پیش تر در مدیریت قبلی باتوجه به حضور بازیکنان سرباز هر سال چنین اتفاقی رخ می‌داد اما حالا باوجود انتقال تیم به بخش خصوصی، تفاوت چندانی در این ماجرا به وجود نیامده است.

دیدگاه‌ها