کد خبر : 1770871 | 06 مرداد 1400 ساعت 13:01 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

پاکزاد: حریف قوی بود باد هم می‌آمد

بهزاد پاکزاد سرمربی تیم ریکرو ایران پس از شکست و حذف میلاد وزیری از مردم عذرخواهی کرد.

پاکزاد: حریف قوی بود باد هم می‌آمد

به گزارش "ورزش سه"، امروز در ششمین روز المپیک توکیو میلاد وزیری نماینده ایران در تیراندازی با کمان المپیک 2020 با قبول شکست در بازی نخست از دور رقابت ها کنار رفت. در همین خصوص بهزاد پاکزاد، سرمربی تیم تیراندازی با کمان ایران گفت: جو المپیک سنگین است و حریفان هم بسیار قدر هستند. وی تاکید کرد: سطح مسابقات بسیار بالاست و نفر دوم المپیک قبلی در مسابقات مقدماتی ۵۷ شد. در بخش مقدماتی خوب نبودیم و میلاد کمی ناهماهنگ عمل کرد و آن تیری که باید می‌زد را نزد و باعث شد تا در دور حذفی به رکورددار دنیا بخورد.

پاکزاد گفت: همه رکوردها به دلیل بادی که در ورزشگاه‌ وجود داشت کمتر از حالت طبیعی بود اما حریف میلاد تجربه خوبی داشت و برنده بازی شد. عذرخواهی می‌کنم از مردم به دلیل اینکه عملکرد خوبی نداشتیم.

 

او ادامه داد: باید واقعیت را پذیرا باشیم، ما چند مدال جهانی و آسیایی در ریکرو داریم؟ باید ابتدا مدال های آسیایی، سپس جهانی را  کسب کنیم بعد به فکر نتیجه در المپیک باشیم.  

 

پاکزاد در ادامه عنوان کرد: فدراسیون هر آنچه که در توان داشت را انجام داد و تشکر می‌کنم. باید برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم. خداراشکر اولویت با تیم‌های پایه است و با سرمایه‌گذاری و برنامه خوب می‌توانیم در آینده موفق باشیم.

 

او در پایان گفت: حضور در المپیک افتخار است و امیدوارم بتوانیم تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار بدهیم.

دیدگاه‌ها