کد خبر : 1770880 | 06 مرداد 1400 ساعت 13:26 | 35.9K بازدید | 2 دیدگاه

تقابل بازماندگان ایران و امریکا در جام جهانی (عکس)

صبح امروز به وقت تهران تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در توکیو به مصاف امریکا رفت که تقابل دو بازیکن محبوب و امتیاز آور دو تیم حدادی و دورنت جذاب بود.

به گزارش "ورزش سه"، در خصوص تقابل امروز حامد حدادی با کوین دورنت می‌توان گفت این دو ورزشکارانی هستند که معروف ترین بازیکنان دو تیم به حساب می‌آیند که بیشترین دنبال کننده را نیز در فضای مجازی دارند. حتی بسکتبال دوستان ایرانی نیز از بازی دورنت لذت می‌برند و او در ایران نیز طرفداران خاص خودش را دارد.

 

حامد حدادی و کوین دورنت بازماندگان تقابل ایران و امریکا در جام جهانی 2010 هستند که پس از گذشت یازده سال همچنان در ترکیب اصلی تیم‌شان حضور دارند. این دومین تقابل رسمی ایران با امریکا بود که در توکیو رقم خورد و تنها بازیکنی که از امریکا در دیدار قبلی این تیم مقابل ایران بازی کرده کوین دورنت است اما از ایران به جز حامد حدادی که در این بازی هم برای ایران خوب کار کرد، ارسلان کاظمی، محمد حسن زاده و سعید داور پناه هم تجربه تقابل با امریکا را داشتند.

 

1628186

 

1628187

 

1628188

 

1628189

 

 

در سال 2010 که حامد حدادی و کوین دورنت مقابل هم قرار گرفتند حامد هنوز در NBA بود و تقابل دو بازیکن از بهترین لیگ بسکتبال دنیا را شاهد بودیم. کوین دورنت با وجود اینکه در آن سال با ارزش ترین بازیکن جام جهانی شد هنوز قهرمانی NBA را به دست نیاورده بود. اما امسال و در تقابل دوم آن‌ها حدادی در لیگ چین بازی می‌کرد و دورنت همچنان در NBA است و تجربه دو قهرمانی با گلدن استیت را نیز به دست آورده است.

دیدگاه‌ها