کد خبر : 1770928 | 06 مرداد 1400 ساعت 16:47 | 27.2K بازدید | 1 دیدگاه

یک مشتری غیرمنتظره برای ستاره اینتر

نام لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر در لیست خرید باشگاه آرسنال هم قرار گرفته است.

یک مشتری غیرمنتظره برای ستاره اینتر

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها در آستانه جذب بن وایت مدافع انگلیسی برایتون را با مبلغ 50 میلیون پوند بوده همچنین در تلاش هستند تا آرون رامسدیل، دروازه بان شفیلدیونایتد را نیز به خدمت بگیرند. همچنین آرسنال اخیرا نونو تاوارس، مدافع کناری و پرتغالی و آلبرت سامبی لوکونگا، هافبک بلژیکی را نیز با 22 میلیون پوند به ترکیب خود خود اضافه کرده است.

 

اما نشریه تلگراف مدعی شد لائوتارو مارتینز، مهاجم 23 ساله اینتر نیز مورد توجه آرسنال قرار گرفته است. اینتر از مشکلات مالی فراوانی رنج برده و نیاز به کاهش هزینه های خود دارد. آنها اخیرا اشرف حکیمی را با قیمت 60 میلیون یورو به اضافه 11 میلیون  پاداش به پاری سن ژرمن فروختند و ممکن است آنها مجبور به فروش لائوتارو نیز بشوند.

 

1628282

 

در قرارداد فعلی این بازیکن با اینتر تا سال 2023، بند آزادسازی 111 میلیون یورویی وجود دارد که فقط برای باشگاه های خارج از ایتالیا معتبر است و البته احتمالا مدیران نراتزوری حاضرند این بازیکن را به مبلغ 90 میلیون یورو نیز به فروش برسانند.

 

آرسنال در فصل تابستان یک مهاجم جدید می خواهد و تامی آبراهام از چلسی نیز در لیست خرید این تیم قرار دارد. پیش از این باشگاه هایی چون بارسلونا و رئال مادرید نیز نتوانستند رضایت اینتر برای خرید لائوتارو مارتینز را جذب کنند و باید دید آیا آرسنال قادر به خرید این بازیکن خواهد بود یا خیر. لائوتارو در 48 بازی فصل گذشته 19 گل به ثمر رسانده و 11 پاس گل ارسال کرد تا یکی از عوامل اصلی قهرمانی اینتر بعد از 11 سال لقب گیرد.

دیدگاه‌ها