کد خبر : 1771003 | 07 مرداد 1400 ساعت 08:28 | 47.2K بازدید | 3 دیدگاه

ملایی: ترجیح دادم انرژی خودم را بیهوده تلف نکنم

قایقران ایرانی می‌گوید قرار بود اگر تا 700 متر ابتدایی متوجه شدم که قادر به صعود به فینال نیستم لااقل انرژی خود را برای رقابت فردا نگه‌دارم.

ملایی: ترجیح دادم انرژی خودم را بیهوده تلف نکنم

به گزارش "ورزش سه"، نازنین ملایی قایقران ایرانی که توانست به مرحله نیمه‌نهایی روئینگ انفرادی بانوان صعود کند، امروز در این مرحله به مقامی بهتر از ششم دست نیافت تا فردا برای تعیین جایگاه 7 تا 12 به مصاف نفرات سوم تا ششم نیمه‌هایی A و B برود.

 

وی دقایقی پس‌ازاین رقابت طی گفت‌وگویی کوتاه درخصوص این مسابقه اظهار داشت: «بعد از 600 و 700 متر من باید خودم را کنترل می‌کردم. چراکه با مربی‌ام برنامه‌ریزی کرده بودیم که اگر توانستم تا 700 متر اول پا به ‌پای رقبا جلو بروم که ادامه دهم، اما در غیر این صورت انرژی خودم را نگه داشته باشم، تا بتوانم در گروه فینال B که قرار است فردا برگزار شود انرژی کافی داشته باشم و در رقابت برای قرار گرفتن در جایگاه هفتم تا دوازدهم رنک بهتری را کسب کنم.»

 

وی در ادامه افزود: «اگر این امر حاصل شود و در صورت قرار گرفتن در جایگاه مناسب، برای اولین بار در ورزش است که یک زن ایرانی در رشته قایقرانی چنین رتبه‌ای را کسب می‌کند.»

 

1628445

 

 ملایی که تا به همین مرحله هم کار بزرگی را انجام داده است در ادامه ضمن تأکید بر استراتژی‌ای که در این رقابت به کار گرفت عنوان داشت: «واقعاً من اگر می‌خواستم تا آخر خط با تمام انرژی این مسابقه را ادامه دهم و فشار بگذارم، قطعاً مقامی بهتر از همین پنجم و ششم به دست نمی‌آوردم با این تفسیر که دیگر توانی نداشتم. بهترین کاری که می‌توانستم انجام دهم همین بود که اگر نمی‌توانم به فینال صعود کنم لااقل برای رقابت فردا در فینال B انرژی داشته باشم.»

 

 

1628443

دیدگاه‌ها