کد خبر : 1771120 | 07 مرداد 1400 ساعت 22:17 | 42.3K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج داوور شوکر از ریاست فدراسیون فوتبال کرواسی

فدراسیون فوتبال کرواسی داوور شوکر، ستاره سابق فوتبال این کشور، را از ریاست این سازمان برکنار کرد.

اخراج داوور شوکر از ریاست فدراسیون فوتبال کرواسی

به گزارش "وررزش سه"، داوور شوکر که از سال 2012 ریاست فدراسیون فوتبال کرواسی را بر عهده داشت، امروز از این سمت اخراج شد. ماریجان کوستیچ، مدیر اجرایی این فدراسیون که تنها کاندیدای موجود بود، جانشین شوکور در فدراسیون فوتبال کرواسی شد.

شوکر گفت: "خوشحالم که من بخشی از بزرگترین موفقیت های فوتبال کرواسی بودم، هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال."

شوکر 53 ساله در جام جهانی 1998 یکی از بازیکنان تیم ملی کرواسی بود و به همراه این تیم در فرانسه به مقام سوم رسید.

دلایل جدایی شوکر از فدراسیون فوتبال کرواسی مشخص نیست اما رسانه ها می گویند که او نتوانسته بود به شکل مناسب با مشکلات فوتبال کرواسی مقابله کند و به خصوص انتقادات زیادی در ارتباط با زیرساخت های ضعیف در فوتبال این کشور مطرح بود.

 

1628617

 

در اوایل این هفته گفتگوی تلفنی بین زوران مامیچ، مربی فراری کروات که به زندان محکوم شده و برای فرار از مجازات در بوسنی پنهان شده است، با یکی از مقامات سابق فدراسیون فوتبال کرواسی در یکی از شبکه های تلویزیونی این کشور پخش شد.

 

در این مکالمه مامیچ به زوریسلاو سربریک می گوید: "باید شروع کنی به تغییر دادن روابط درون فدراسیون، شوکور دیگر نمی تواند رییس باشد، همین."

 

سربریک گفته است که او با سرمربی سابق دینامو زاگرب درباره آنالیز مسابقات صحبت می کرده و نگفت که این مکالمه در چه زمانی اتفاق افتاده است.

 

شوکر از اظهار نظر درباره این مکالمه خودداری کرد.

دیدگاه‌ها