کد خبر : 1771469 | 09 مرداد 1400 ساعت 11:32 | 15.5K بازدید | 1 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک؛

به یک دلیل سیمون بایلز را تحسین می کنم

لیندسی وون، اسکی ساز مشهور و سابق این رشته به تمجید از سیمون بایلز پرداخته است.

به یک دلیل سیمون بایلز را تحسین می کنم

به گزارش "ورزش سه"،  یکی از عجیب ترین اتفاقات روزهای ابتدایی المپییک را می توان انصراف سیمون بایلز از شرکت در این تورنمنت دانست. حالا لیندسی وون، اسکی باز مشهور و قهرمان سابق المپیک از تصمیم سیمون بایلز، ژیمناست مشهور برای کناره گیری از مسابقات المپیک 2020 توکیو به خاطر سلامت روحی خود قدردانی کرد. سیمون بایلز که یکی از بزرگترین ژیمناست های تمام دوران محسوب می شود، پس از کناره گیری از رقابت های تیمی در اوایل هفته اعلام کرد برای بازسازی شرایط روحی خود تمایلی به شرکت در این مسابقات ندارد.

 

1629151

 

لیندسی وون در مصاحبه با سی ان ان در این رابطه گفت: "من فکر می کنم ما نباید قضاوت کنیم که سیمون چه کاری انجام داده و برای سلامت خود دست به چه اقداماتی می زند. من فکر می کنم به عنوان یک ورزشکار خودم نیز در چنین شرایط دشواری بوده و حتی مصدوم هم شده ام، اما در ادامه موفق به بازگشت شدم.

 

من سیمون بایلز نیستم و هیچکس جای او نیست. اگر او نیاز دارد به منظور محافظت از روح و روان خود از شرکت در ادامه مسابقات انصراف دهد، این تصمیم او است و ما باید از بایلز حمایت کنیم. من فکر می کنم در نهایت بهترین نتیجه ای که می توان از کار این ورزشکار گرفتت این است که ما باید در مورد سلامت روح و روان با هم گفتگو کنیم و این مسئله در بین ورزشکاران و مردم نادیده گرفته نشود. پس من از این بابت سیمون بایلز را تحسین می کنم."

دیدگاه‌ها