کد خبر : 1771502 | 09 مرداد 1400 ساعت 13:49 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش فن دایک به پایان دوری 10 ماهه (عکس)

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول بعد از 10 ماه دوباره لباس مرسی سایدی ها را به تن کرده و برای این تیم به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل فصل گذشته و دیدار مقابل اورتون بود که ویرژیل فن دایک، مدافع باتجربه لیورپول دچار مصدومیت شدیدی شده و ادامه فصل و البته رقابت های یورو 2020 را از دست داد. لیورپول در روزهای غیبت این بازیکن مشکلات فراوانی را متحمل شده و نتوانست موفقیت های گذشته را تکرار کند. دیروز این تیم در دیداری دوستانه با نتیجه 3-4 مغلوب هرتابرلین شد، اما نکته ویژه این مسابقه بازگشت ویرژیل فن دایک بعد از 285 روز به میادین بود. حالا این بازیکن با انتشار متنی از تمام افرادی که در این مدت کنارش بودند تشکر کرده است.

 

ویرژیل فن دایک در صفحه خود نوشت: "285 روز پیش، من ماراجویی خود برای بازگشت به فوتبال را آغاز کردم. بیان احساساتم برای من دشوار است، اما برای من مهم است که بگویم خوشحالم که از حمایت افراد فوق العاده ای برخوردار بودم.

 

جراح، فیزیوتراپ، مربیان و کادری که از روز اول همراه من بودند. هم تیمی هایم نیز به من انرژی دادند و باعث شدند سرم را بالا نگه دارم. از طرفداران نیز برای عشق، حمایت و تشویق هایشان ممنونم. البته بیشتر از همه از خانواده ام سپاسگزارم، زیرا بدون آنها من هیچ نبودم. متشکرم. کار من اینجا تمام نمی شود این تازه آغاز راه است. ما حرکت خود را به سمت جلو ادامه می دهیم."

 

1629260

 

1629259

دیدگاه‌ها