کد خبر : 1778655 | 17 شهریور 1400 ساعت 11:36 | 14.1K بازدید | 1 دیدگاه

فن دایک: فکر می‌کنند مصدومیتم فیلم بازی کردن است

ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول، که در جریان پیروزی 1-6 تیم ملی کشورش برابر ترکیه برای دقایقی روی زمین افتاده بود، نگرانی‌ها بابت مصدومیتش را رد کرد.

فن دایک: فکر می‌کنند مصدومیتم فیلم بازی کردن است

به گزارش "ورزش سه"، فن دایک در جریان دیدار برابر ترکیه در صحنه‌ای روی پاس ارسالی از سوی دروازه‌بان تیم حریف با هلیل درویش اوغلو درگیر شده و روی زمین افتاد. این مدافع برای مدتی روی زمین قرار داشت و همین موضوع نگرانی‌هایی را از احتمال مصدومیت این بازیکن ایجاد کرد. با این حال او مشکل خاصی نداشت و به بازی ادامه داد.

مدافع لیورپول پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« خوشبختانه حالم خوب است. همین حالا هم دیگر مشکلی ندارم. شاید چون قد و بالای بلند و بزرگی دارم، آنها فکر می‌کنند که فیلم بازی می‌کنم. دلیل آن هم این است که وقتی زمین می‌خورم به شکل کند و آهسته‌ای است.»

 

1641787

 

هواداران تیم ملی هلند و لیورپول شرایط سلامتی فن دایک در این فصل را با نگرانی خاصی دنبال می‌کنند چرا که او تقریبا کل فصل 21 – 2020 را به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی از دست داد. این مصدومیت یکی از دلایل اصلی ناکامی لیورپول در دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر بود. فن دایک همچنین نتوانست هلند را در مسابقات یورو 2020 همراهی کند و این تیم در مرحله یک هشتم برابر جمهوری چک از دور مسابقات حذف شد. با پایان وقفه دیدارهای ملی، این بازیکن به انگلیس بازخواهد گشت تا برای بازی روز یکشنبه برابر لیدز یونایتد آماده شود.

دیدگاه‌ها