کد خبر : 1771503 | 09 مرداد 1400 ساعت 13:57 | 77.1K بازدید | 5 دیدگاه

فرعباسی بازی کرد تا فسخ نکند!

ماجرای تعویض عجیب دروازه بان تراکتور (عکس)

دقایق پایانی دیدار شب گذشته تراکتور – سایپا یک تعویض عجیب به همراه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور شب گذشته موفق شد در آخرین هفته لیگ برتر، میهمان خود سایپا را با نتیجه 5 بر یک شکست دهد. در دقایق پایانی این دیدار یک اتفاق عجیب و غیر معمول را شاهد بودیم؛ جایی که تراکتوری ها اقدام به تعویض دروازه بان کرده و حبیب فرعباسی در دو دقیقه پایانی جانشین محمدرضا اخباری شد.

تعویض دروازه بان معمولا زمانی رخ می دهد که او اخراج شود، مصدوم شود یا به حدی بد بازی کند که کادر فنی چاره ای جز تعویض اش نداشته باشد. در بازی های حساس حذفی هم برخی از مربیان اقدام به تعویض دروازه بان داخل زمین با دروازه بانی می کنند که مهارت بیشتری در مهار ضربات پنالتی دارد. تعویض تراکتوری ها اما شامل هیچ کدام از این موارد نمی شد.

 

آن گونه که از چهره و رفتار حبیب فرعباسی هم می شد حدس زد، او تمایلی برای ورود به زمین نداشت و پس از وساطت چند نفر از اعضای تیم، حضور در زمین را پذیرفت؛ حضوری که باعث شد خطر فسخ یک طرفه قرارداد توسط او باشگاه تراکتور را تهدید نکند؛ باشگاه تراکتور که برای فصل آینده با مشکل پنجره بسته مواجه است، باید در حفظ بازیکنان فعلی خود بسیار کوشا باشد. یکی از همین بازیکنان حبیب فرعباسی است که طبق قرارداد اگر تعداد بازی هایش از حد معینی کمتر می بود، می توانست قرارداد خود را یکطرفه فسخ کند.

 

1629261

 

1629262

 

تعویض فرعباسی را باید یک تعویض کاملا فرمایشی از سوی مدیریت باشگاه بدانیم. چرا که او 60 درصد از مبلغ قرارداد خود را از باشگاه تراکتور دریافت کرده بود و تنها راهی که می توانست یک طرفه فسخ کند، استناد به دفعات حضور در زمین بود که با حضور در بازی شب گذشته، این پوئن برایش از دست رفت. فرعباسی که شدیدا از این موضوع ناراحت بود با بی میلی هر چه تمام تر، درون دروازه تراکتور ایستاد و در پایان بازی هم در حالی که چهره ای مغموم داشت در واکنش به سوالات خبرنگاران، ترجیح داد که سکوت کند.

دیدگاه‌ها