کد خبر : 1771513 | 09 مرداد 1400 ساعت 14:36 | 19.8K بازدید | 2 دیدگاه

دلتنگی های عارف برای پوشیدن دوباره لباس استقلال

عارف غلامی مدافع استقلال که دچار مصدومیت پارگی رباط صلیبی شده است، روز گذشته در ورزشگاه آزادی شاهد عملکرد هم تیمی هایش بود.

دلتنگی های عارف برای پوشیدن دوباره لباس استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه استقلال در نیم فصل نخست عملکرد پرانتقادی در خط دفاعی داشت، اما با حضور فرهاد مجیدی و تفکرات این سرمربی، آبی ها توانستند انسجام بهتری در دفاع خود ایجاد کنند و یکی از مهره های موثر در این مسئله، عارف غلامی بود که در بدترین زمان ممکن دچار آسیب دیدگی شد.


مدافع استقلال به همراه یزدانی و مرادمند توانست خیال آبی ها را بابت یک خط دفاع مطمئن راحت کند به نحوی که این تیم در بازی های پیاپی موفق به ثبت کلین شیت می شد و خط دفاعی استقلال به مانند سابق و به راحتی قابل نفوذ نبود اما مصدومیت بدموقع غلامی آن هم در حالیکه او به روزهای خوبش برگشته بود، خبر بدی برای خودش، مجیدی و هواداران استقلال بود.


غلامی که مدافع مورد علاقه دراگان اسکوچیچ بود و حتی در روزهایی که او در ترکیب استقلال عملکرد نوسانی را ارائه می داد، به تیم ملی دعوت می شد، پس از عملکرد خوب تیم فرهاد مجیدی در فار دفاع، باعث شد تا همگان انتظار دعوت دوباره از غلامی به تیم ملی داشته باشند ولی او در بازی با پرسپولیس در اوج بدشانسی دچار پارگی رباط صلیبی شد تا هم نیم فصل نخست لیگ بعد را از دست بدهد و هم شانس حضور در حداقل 6 دیدار تیم ملی در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی را نداشته باشد.


غلامی که باید طی روزهای آینده مورد جراحی قرار بگیرد، پیش از این در یکی از تمرینات استقلال حضور پیدا کرده بود. او روز گذشته نیز به استادیوم آزادی آمد تا نشان دهد چقدر دلتنگ بازگشت دوباره به میادین است. مدافع جوان و آینده داری که یک سال دیگر با تیمش قرارداد دارد که نصف آن را با مصدومیت پشت سر می گذارد و باید دید مدیران استقلال قصد تمدید دوباره آن را دارند یا نه.

دیدگاه‌ها